  • Data: 2023-08-21 13:10:41
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/08/2023 13:03, Cavallino wrote:
    > Ale że niby mnie?

    Nie.

    > Poszukaj sobie, jeśli Cię to interesuje.
    > Mnie nie bardzo.

    Ale bronisz tego na zasadzie "no musi tak być". Więc masz jakieś ukryte
    powody, wiedzę, lub choć łatwowierność.

    > Niczego nie bronię, tłumaczę tylko jak jest w tej chwili i co można
    > zrobić od ręki, nawet bez zmiany czegokolwiek w samochodzie.

    No ale przeciz to ma być tak czy inaczej zakazane. Gniazdka się ludziom
    palą (w/g pismaka i niekturych usenetowców) przy 16A, więc co to ma za
    znaczenia co do niego podepniesz, fikuśną ładowarkę czy piec do pizzy i
    tak dom pójdzie z dymem.