    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zabezpieczenie kabla ziemnego przed kradzieżą
    Date: Mon, 20 Aug 2012 03:17:44 +0200

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:503188c2$0$1315$65785112@news.neostrada.pl...

    > Konkretnie - jak wypiją metanol z butelki z Jolly Rogerem i stosownymi
    > napisami to nikt nic nikomu zrobić nie może. Ale jak ten sam metanol
    > będzie stał we flaszce po Wyborowej to jest kryminał...

    No tak, jeszcze ja mam złodziejowi napisy drukować (jeszcze na to mnie stać,
    zeby nie było...), bo a nuż być może włamie się i wypije... A ja nie mam
    innej flaszki, przekreślam etykietkę i piszę Uwaga, trucizna, metanol.
    Hmm... "złodzieju, w małym pokoju, w komódce w drugiej szufladzie są
    pieniądze, jak się włamiesz, to idź od razu tam, żebyś sobie krzywdy
    przypadkiem nie zrobił, bo będę odpowiadać za to". Porąbane... Jak
    przyprowadzam znajomych i mam coś takiego dostępne (bo a być może pracuję
    nad czymś, co wymaga zastosowania metanolu?), to ich stosownie uprzedzam, że
    "w tej butelce jest be, nie pić pod żadnym pozorem". Nie widzę najmniejszego
    powodu, abym tak samo postępował wobec złodzieja. To jego całkowitym
    ryzykiem powinny być wszelkie wynikłe z dokonania włamu skutki.
    Dobra, np. mam izopropanol, używam do odkażania i czyszczenia, rozpuszczam
    też kalafonię... Naklejka z butelki odpadła. Mam specjalnie dla włamywaczy
    włączać lasera i może jeszcze w kolorkach wydrukować, żeby się podobało? Bo
    śmierdzi prawie tak samo (niby czysty, ale ma lekką nutkę przypalanego
    drewna, czego nie ma etanol, no i osad zostawia).
    Iść, odpalać drukarę?