  • 11. Data: 2011-06-09 07:39:00
    Temat: Re: wyprzedzil i .....
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > Jest 1080p, a jakość taka sobie. Co to za kamera?

    JAKOSC jest super ale nie mam czegoś konkretnego by przekonwertować z mp4 do avi
    bez wiekszej straty na jakosci

  • 12. Data: 2011-06-09 07:39:45
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    >ja często spotykam inną sytuację... Jadę główną z pierwszeństwem i za
    >mną nic nie jedzie, z uliczki bocznej wyjeżdża 50m przede mną burak i
    >zaczyna się toczyć, a mnie zmusza do hamowania. Co by mu szkodziło
    >poczekać dosłownie 5 sekund aż przejadę?

    prawda, byle sie wtarabanic, zeby chociaz docisnola, ale gdzie tam zero wyrzutow
    sumienia

  • 13. Data: 2011-06-09 07:52:12
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "bratPit" <k...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > wściekłego' na moim zderzaku (w Audi A3 - jeździ za mną slalomem od prawa
    > do lewa szerokości pasa), myślę o sso chłopu chozzi (bo jadę normalnie -
    > co prawda na lewym ale w kolumnie), w końcu mnie wyprzedził prawym,
    > wjechał przede mnie zmuszając do hamowania - kolega siedział koło mnie
    > zapytał "a temu co na głowę padło?", mówię, że nie wiem ale na światłach
    > uprzejmie zapytam (nie miał CB)- niestety nie dał mi szansy bo kiedy
    > zobaczył, że chcę go uprzejmie zapytać czym to zawiniłem powodując w nim
    > taki gniew to nagle włączył kierunkowskaz i skręcił w prawoskręt :/

    Debili nie sieją, sami się rodzą. W zeszłym tygodniu pod Tesco na Bielanach
    (Wrocław). Tam mniej więcej na środku parkinku jest taki dojazd z
    zewnętrznej części parkingu pod samo wejście na wysokości Ikei. Niby dwa
    pasma, ale lewe pasmo jest zamalowane takim zygzakiem, więc wyłączone z
    ruchu. Na końcu można skręcić w lewo i prawo. Jadę z włączonym migaczem w
    prawo. Ale taka szybka i młoda za mną nie wytrzymuje i w momencie kiedy już
    skręcam w prawo, próbuje jeszcze mnie z lewej wyprzedzić, wyskakując gdzies
    z tyłu na ten "zazygzakowqany" pas. Kończy oczywiście hamowaniem z piskiem
    opon. 30 m dalej skręcam znowu w prawo, aby zaparkować. A że właśnie z luki
    wyjeżdza jakieś kapelusznikowe tico to muszę się zatrzymać. Z tyłu wielkie
    trąbienie. Zerkam - moja wściekła i młoda. Wysiadam więc z auta, ciepło
    było, okna otwarte i pytam grzecznie - Przepraszam, czy coś się stało?. Jako
    odpowiedź otrzymałem środkowy palec i atak furi pasażera. Pewnie mężusia,
    walił z wielkim zacięciem w klakson. Wysiąść się nie odważył. Pechowo mam
    190 cm/ 120 kilo żywej wagi.

  • 14. Data: 2011-06-09 09:26:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 9 Jun 2011 07:52:12 +0200, Andy Niwiński
    <a...@i...pl> wrote:

    >zewnętrznej części parkingu pod samo wejście na wysokości Ikei. Niby dwa
    >pasma, ale lewe pasmo jest zamalowane takim zygzakiem, więc wyłączone z
    >ruchu. Na końcu można skręcić w lewo i prawo. Jadę z włączonym migaczem w

    zygzak? Chodzi Ci o znak P-17? To nie jest część jezdni wyłączona z
    ruchu (P-21).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2011-06-09 11:13:33
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 08-06-2011 o 23:36:31 Kris_Poland <n...@w...pl> napisał(a):

    >GPU 33VK

    To wiele wyjaśnia :)

  • 16. Data: 2011-06-09 11:14:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 11:13, MM pisze:

    > To wiele wyjaśnia :)

    Wystarczy że przed wyróżnikiem będzie PL to też wiele wyjaśnia...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 17. Data: 2011-06-09 11:25:21
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-06-08 23:36, Kris_Poland pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=xCPkF26bpqc

    A nie wystarczyłoby nie przyśpieszać tak od razu i dać się wyprzedzić
    zaraz po wyminięciu z autobusem? Ja tu widzę złośliwości z obu stron.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2011-06-09 11:53:23
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 11:25:21 +0200, LEPEK napisał(a):

    > A nie wystarczyłoby nie przyśpieszać tak od razu i dać się wyprzedzić
    > zaraz po wyminięciu z autobusem? Ja tu widzę złośliwości z obu stron.

    Kris zapomniał jeszcze napisać, że:
    - gwałtownie hamował gdy ktoś z przeciwka wyprzedzał autobus, ale toru
    jazdy nie zmienił o milimetr: szedł na rzekomą czołówkę nawet nie próbując
    zjechać choćby do krawędzi swojego pasa.
    - ale gdy sam był wyprzedzany, to dla odmiany wyjechał do osi jezdni by
    utrudnić mercedesowi wyprzedzanie.

    Mercedesem jechał burak, to nie ulega dyskusji, ale Kris zrobił co mógł, by
    go sprowokować i wyładować swoje kompleksy.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 19. Data: 2011-06-09 12:00:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-08, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:
    > sytuacja miala miejsce niedawno
    > jade oczywiscie spokojnie, nawet jakbym sie spieszyl to ile zyskam, no nie
    > warto
    > http://www.youtube.com/watch?v=xCPkF26bpqc

    Jak widac na powyzszym filmie, trafil burak na buraka. Bardzo
    niebezpieczne polaczenie dla innych uczestnikow ruchu drogowego.

    --
    Artur

  • 20. Data: 2011-06-09 12:07:31
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

    > zygzak? Chodzi Ci o znak P-17? To nie jest część jezdni wyłączona z
    > ruchu (P-21).

    Człowiek uczy sie całe życie. To faktycznie wyglądało na P-17. Nie mieszkam
    w Polsce, więc trochę mnie to tłumaczy. Dodatkowo zasugerowałem się tym, że
    nikt tym "pasem" nie jechał. Zresztą ja już skręcałem w prawo, jak panienka
    wyskoczyła gdzieś z szeregu za mną.

    Andy