  • Data: 2011-02-22 09:21:27
    Temat: Re: wyjście z taryfy biznesowej
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marx wrote:
    > dzięki za info
    > a ta umowa jest jakaś standardowa (można ją gdzieś pobrać)? mam ją
    > spisać z firmą i zanieść do salonu Orange? Marx

    IMHO nic nie trzeba (zadzwoń na infolinię to wyjaśnią). Bieżesz firmę
    oraz osobnika docelowego za szkrawikiel do salonu firmowego (raczej nie
    autoryzowanego dilera) i pokazujesz firmę i mówisz:
    - UUK
    Potem pełnym wyrazu i zawijasów gestem z palcem pokazujesz, że coś
    cedujesz na osobę docelową i mówisz:
    - UUK
    I w tym momencie PZO (Pani Z Okięka) powinna poprowadzić cię za rączkę
    przez procedurę i podetknąć pod nos odpowiednio wysmażone pisemko
    opatrzone tysiącami pieczęci i innych magicznych znaków. Następnie obie
    strony robią magiczny taniec wokół papierka i chórkiem mówiąc:
    - UUK - składają podpisy.

    rgrds,
    Jakub

    PS: zapomniałem dopisać ostatniego aktu: Orange następnie gubi pismo i
    całą procedurę należy powtórzyć. Do skutku.