  • Data: 2011-02-22 14:51:40
    Temat: Re: wyjście z taryfy biznesowej
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mogę wziąć "firmy" do salonu Orange, ponieważ osoba się tym w firmie
    zajmująca nie wyraża takiej chęci, co więcej, twierdzi iż wyjście z
    biznesgrupy jest niemożliwe...
    A chcę zrezygnować z taryfy biznesowej ponieważ nie mam żadnej kontroli
    nad kontem - Orange Online jest w większości zahasłowane i praktycznie
    nic nie mogę tam zrobić, np obejrzeć wyciągów czy zmienić usług, czasem
    samodzielnie zmienia się abonament wskutek rozmów "na górze".
    Dodam, iż telefon jest "na mnie" - tzn ja podpisywałem stosowną umowę,
    choć jej nie posiadam (to już było z 5 lat temu), mam tylko fakturę za
    telefon, oczywiście od mojej firmy, a rachunki same spadają z pensji...
    Marx