  • 1. Data: 2011-02-21 14:25:32
    Temat: wyjście z taryfy biznesowej
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    Czy aby zrezygnować z taryfy biznesowej i przejść na zwykły abonament
    należy koniecznie napisać umowę "cesji"? Dodam iż numer w taryfie
    biznesowej jest już przypisany do mnie (tzn umowa była na mnie)
    Marx

  • 2. Data: 2011-02-21 19:22:06
    Temat: Re: wyjście z taryfy biznesowej
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-02-21 15:25, Marx pisze:
> [...]
    > należy koniecznie napisać umowę "cesji"? Dodam iż numer w taryfie
    > biznesowej jest już przypisany do mnie (tzn umowa była na mnie)

    może zdradzisz nam w jakiej sieci?

    --
    Piekło to rzeźnia duszy.
    Zapraszam

  • 3. Data: 2011-02-21 23:14:59
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > należy koniecznie napisać umowę "cesji"? Dodam iż numer w taryfie
    > biznesowej jest już przypisany do mnie (tzn umowa była na mnie)

    tak
    w orange cesja z firmy na os. prywatną - 100zł

    Jacek

  • 4. Data: 2011-02-22 02:33:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak
    > w orange cesja z firmy na os. prywatną - 100zł

    Jak mozna robic cesje na samego siebie ?
    - no chyba, ze ta firma jest spolką

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-02-22 07:36:45
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 21.02.2011 20:22, Diabełson wrote:

    > może zdradzisz nam w jakiej sieci?

    chodzi o biznes grupę w Orange
    Marx

  • 6. Data: 2011-02-22 07:37:55
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 22.02.2011 00:14, Jacek wrote:
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > tak
    > w orange cesja z firmy na os. prywatną - 100zł

    dzięki za info
    a ta umowa jest jakaś standardowa (można ją gdzieś pobrać)? mam ją
    spisać z firmą i zanieść do salonu Orange?
    Marx

  • 7. Data: 2011-02-22 09:13:28
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    SDD wrote:
    > Jak mozna robic cesje na samego siebie ?
    > - no chyba, ze ta firma jest spolką

    Czepiając się jeszcze bardziej: jak można zrobić cesję z firmy na
    siebie, jeżeli firma np. już nie istnieje? Nieistniejący podmiot nie może
    skutecznie dokonywać czynności prawnych :) Ale to czepiactwo oczywiście.
    Bo TPSA (i orąż jak widać też) ma takie bzdurne zasady. Inni "telekomi"
    nie mają takich problemów. W Erze zrobiłem po prostu "korektę danych" czy
    jak to się tam nazywa i po pokazaniu dokumentów uzyskałem prawa abonenta
    biznesowego i oczywiście właściwe dane na fakturze. Bez zrywania umów,
    bez konieczności składania pism, nic. I tak powinno być.

    Jakub

    PS: a jaki jest sens rezygnowania z praw biznesowych? Bardzo wiele osób
    pozostawia sobie taryfy biznesowe, bo i tak przy przedłużaniu w Erze (i w
    innych sieciach też) nikt nie sprawdza nic poza dowodem. Oczywiście cały
    czas mowa o działalności gosp i pochodnych.

  • 8. Data: 2011-02-22 09:21:27
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Marx wrote:
    > dzięki za info
    > a ta umowa jest jakaś standardowa (można ją gdzieś pobrać)? mam ją
    > spisać z firmą i zanieść do salonu Orange? Marx

    IMHO nic nie trzeba (zadzwoń na infolinię to wyjaśnią). Bieżesz firmę
    oraz osobnika docelowego za szkrawikiel do salonu firmowego (raczej nie
    autoryzowanego dilera) i pokazujesz firmę i mówisz:
    - UUK
    Potem pełnym wyrazu i zawijasów gestem z palcem pokazujesz, że coś
    cedujesz na osobę docelową i mówisz:
    - UUK
    I w tym momencie PZO (Pani Z Okięka) powinna poprowadzić cię za rączkę
    przez procedurę i podetknąć pod nos odpowiednio wysmażone pisemko
    opatrzone tysiącami pieczęci i innych magicznych znaków. Następnie obie
    strony robią magiczny taniec wokół papierka i chórkiem mówiąc:
    - UUK - składają podpisy.

    rgrds,
    Jakub

    PS: zapomniałem dopisać ostatniego aktu: Orange następnie gubi pismo i
    całą procedurę należy powtórzyć. Do skutku.

  • 9. Data: 2011-02-22 10:21:06
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jacek <s...@o...pl> wrote:
    > tak
    > w orange cesja z firmy na os. prywatną - 100zł

    Jesli nie trzyma cyrograf, to mozna przeniesc do innego operatora
    (np. fresha dostajac 60zl) i po miesiacu wrocic, omijajac oplate 100zl.

    a.

  • 10. Data: 2011-02-22 14:51:40
    Od: Marx <M...@n...com>

    Nie mogę wziąć "firmy" do salonu Orange, ponieważ osoba się tym w firmie
    zajmująca nie wyraża takiej chęci, co więcej, twierdzi iż wyjście z
    biznesgrupy jest niemożliwe...
    A chcę zrezygnować z taryfy biznesowej ponieważ nie mam żadnej kontroli
    nad kontem - Orange Online jest w większości zahasłowane i praktycznie
    nic nie mogę tam zrobić, np obejrzeć wyciągów czy zmienić usług, czasem
    samodzielnie zmienia się abonament wskutek rozmów "na górze".
    Dodam, iż telefon jest "na mnie" - tzn ja podpisywałem stosowną umowę,
    choć jej nie posiadam (to już było z 5 lat temu), mam tylko fakturę za
    telefon, oczywiście od mojej firmy, a rachunki same spadają z pensji...
    Marx