  • Data: 2011-02-22 09:13:28
    Temat: Re: wyjście z taryfy biznesowej
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    SDD wrote:
    > Jak mozna robic cesje na samego siebie ?
    > - no chyba, ze ta firma jest spolką

    Czepiając się jeszcze bardziej: jak można zrobić cesję z firmy na
    siebie, jeżeli firma np. już nie istnieje? Nieistniejący podmiot nie może
    skutecznie dokonywać czynności prawnych :) Ale to czepiactwo oczywiście.
    Bo TPSA (i orąż jak widać też) ma takie bzdurne zasady. Inni "telekomi"
    nie mają takich problemów. W Erze zrobiłem po prostu "korektę danych" czy
    jak to się tam nazywa i po pokazaniu dokumentów uzyskałem prawa abonenta
    biznesowego i oczywiście właściwe dane na fakturze. Bez zrywania umów,
    bez konieczności składania pism, nic. I tak powinno być.

    Jakub

    PS: a jaki jest sens rezygnowania z praw biznesowych? Bardzo wiele osób
    pozostawia sobie taryfy biznesowe, bo i tak przy przedłużaniu w Erze (i w
    innych sieciach też) nikt nie sprawdza nic poza dowodem. Oczywiście cały
    czas mowa o działalności gosp i pochodnych.