  • Data: 2011-02-22 15:51:06
    Temat: Re: wyjście z taryfy biznesowej
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marx wrote:
    > Nie mogę wziąć "firmy" do salonu Orange, ponieważ osoba się tym w
    > firmie zajmująca nie wyraża takiej chęci, co więcej, twierdzi iż
    > wyjście z biznesgrupy jest niemożliwe...

    Z tego wniosek, że to nie jest "twoja" firma, tylko jes to firma, przez
    którą jesteś zatrudniony. W skrócie - cesji może dokonać dowolna osoba,
    która przez firmę zostanie "umocowana" do wykonania tej czynności. Co
    ciekawe, może umocować także ciebie. Sposób dokonania upoważnienia
    (pisemnie/notarialnie) zależy tutaj jednak od formy działalności.
    Operator ci podpowie.

    A teraz wracając do tematu: jeżeli "biznesgrupa" to nazwa jakiejś
    taryfy/umowy, to warunki jej opuszczenia masz w treści/regulaminie umowy.
    Być może trwa teraz okres promocyjny, więc być może wiąże się to z
    dodatkowym kosztem zerwania umowy przed terminem.

    > A chcę zrezygnować z taryfy
    > biznesowej ponieważ nie mam żadnej kontroli nad kontem - Orange Online
    > jest w większości zahasłowane i praktycznie nic nie mogę tam zrobić, np
    > obejrzeć wyciągów czy zmienić usług, czasem samodzielnie zmienia się
    > abonament wskutek rozmów "na górze".

    Tak działają umowy korporacyjne z operatorami. Ty masz korzystasz
    zgodnie z regulaminem (między tobą a pracodawcą) i tyle.

    > Dodam, iż telefon jest "na mnie"
    > - tzn ja podpisywałem stosowną umowę, choć jej nie posiadam (to już
    > było z 5 lat temu), mam tylko fakturę za telefon, oczywiście od mojej
    > firmy, a rachunki same spadają z pensji... Marx

    Zaraz, "na ciebie" jest najwyżej umowa z twoją firmą. Jeżeli umowa
    byłaby "na ciebie" z operatorem, to po pierwsze taryfa nie byłaby
    biznesowa (no chyba, że prowadzisz własną DG) a po drugie z natury rzeczy
    faktury byłby na ciebie i miałbyś pełną kontrolę na tym, co się dzieje z
    kontem.

    rgrds,
    Jakub