  • Data: 2010-03-22 01:51:52
    Temat: Re: wiertarka PIKO
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.pl.spamland> szukaj wiadomości tego autora

    bagno wrote:

    > Witam
    >
    > Ma ktoś może taką wiertarke ? Szukam czegoś do wiercenia płytek
    > (wiertła od 0,5). Pytałem 2 osoby które to sprzedają ale nikt nie potrafi
    > powiedzieć czy 0,5 złapie.
    >
    > Teraz używam prowizorycznej wiertarki zrobionej z silnika ale bicie jest
    > takie, że ciężko tym wiercic. Miałem też małą wiertareczke z jakimś
    > kiepskim uchwytem i działało nieźle więc myślę, że tak piko będzie dobra
    > pod warunkiem, że złapie mi te wiertła.

    lapie.

    mam takie dwie, jedna ze 'statywem' rowniez tejze firmy :)
    do plytek jest ok, chociaz wymiana wiertla jest troche meczaca (ciezko
    odkrecic uchwyt, slizga sie). w efekcie w kazdej mam inne wiertlo 'na stale'
    i jedna wierce ze statywu, a druga 'z reki' 'powiekszam' otworki na np.
    kable i wieksze elementy.

    ad bicia -
    bicie maja duze , ale jak za za te cene (dostalem za ~5-10 ziko ) to nic
    lepszego nie znalazem i do czasu az nie zgromadze funduszy na cos lepszego
    musi wystarczyc.
    poki co zdazylem juz zjechac ze 3 wiertla , i nawiercic z tuzin plytek :)