  • Data: 2010-03-22 07:47:16
    Temat: Re: wiertarka PIKO
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr "Curious" Slawinski wrote:
    > http://www.allegro.pl/item961213636_mini_wiertarka_s
    zlifierka_frez_na_12v_12000rpm.html

    > ughhhh... mam takie cos... nie wiem jak to mozesz polecac do wiercenia
    > plytek... to jest jeszcze gorsze niz to 'piko' i nie ma w ogole momentu
    > obrotowego, tylko obroty.

    Ja _nie polecam_. To ostateczność która tez można wziąść pod uwagę.
    Swoją drogą wierciłem kiedyś tym cudem i na pareset otworów pękło jedno
    wiertło z _mojej winy_. Więc bez przesady, wierciło wystarczająco
    sensownie żeby bylo użyteczne.

    Prywatnie używam podróbki Proxxona "z reki" bez stojaka. Wiertla nie
    łamią się mimo że czasem używam ich jak frezów. Nie przesadzałbym więc z
    tym "biciem" i niezbedną jakością wiertarki, ma po prostu krecic i
    pewnie trzymac wiertło a ten badziew z allegro mozna do tego wychować.