  • 31. Data: 2010-07-21 13:12:54
    Temat: Re: w końcu nikon z stabilizacją w body. uffff
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-07-21 14:33, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    >

    > Nie, zlewamy to :)

    no to moze: podstawowa zaleta cyfry jest lepsza jakosc

    nie zadziala? ;)

    Marx

  • 32. Data: 2010-07-21 14:16:23
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-07-21 00:13, Krzysztof Chajęcki pisze:

    > ja tam nie wiem, ale od soboty przez tydzień co najmniej będę
    > pomieszkiwał w chacie bez prądu, gazu i bieżącej wody za to z pięknymi

    Skąd masz laptopa który wytrzymuje na baterii tydzień bez ładowania?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 33. Data: 2010-07-21 14:39:32
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marx" <M...@n...com> wrote:
    [...]
    > no to moze: podstawowa zaleta cyfry jest lepsza jakosc
    >
    > nie zadziala? ;)

    Oczywista oczywistość, jak powiedział Kwaśniewski.

    [mr.]

  • 34. Data: 2010-07-21 14:45:20
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    [...]

  • 35. Data: 2010-07-21 17:16:15
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Obrazu na ekranie monitora, z pikselozą?

    -----

  • 36. Data: 2010-07-21 17:21:07
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 16:16:23 +0200, Mich@l napisał(a):

    > Skąd masz laptopa który wytrzymuje na baterii tydzień bez ładowania?

    a to trzeba go używać???? - zostanie w samochodzie ;)

    --
    pzdr
    meping

  • 37. Data: 2010-07-21 17:22:17
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 07:35:29 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Pomieszkaj se tak dłużej...

    niedawno był konkurs na gospodarza tego przybytku.... nie wiesz ilu
    chętnych było.... sam kiedyś to rozważałem ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 38. Data: 2010-07-21 17:34:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > no to moze: podstawowa zaleta cyfry jest lepsza jakosc
    > nie zadziala? ;)

    Az ziewnalem z wrazenia ;)

  • 39. Data: 2010-07-21 19:18:16
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 17:22:17 +0000 (UTC), Krzysztof Chajęcki napisał(a):

    > niedawno był konkurs na gospodarza tego przybytku.... nie wiesz ilu
    > chętnych było.... sam kiedyś to rozważałem ;-)

    Trawa u sąsiada zawsze jest zieleńsza.
    A że dalekie widoki i można codziennie oglądać zachody słońca? Przecież jak
    raz obejrzysz taki zachód to potem już nuda jest...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 40. Data: 2010-07-21 19:51:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Trawa u sąsiada zawsze jest zieleńsza.
    > A że dalekie widoki i można codziennie oglądać zachody słońca? Przecież jak
    > raz obejrzysz taki zachód to potem już nuda jest...

    To jest jak z kupowaniem ''dzikiej działki na końcu świata''. Już chyba
    wszyscy znajomi mają i jeżdżą tam cały sezon zużywać resztki skromnych
    zasobów czasowych. Od kwietnia do października wycinają, plewią,
    naprawiają, ciągną prąd, szukają wody, kopią dziury, martwią się
    szambem, kiepskim dojazdem, a najbardziej złodziejami i bynajmniej, u
    większości wielkiej pasji i miłości w tym nie widzę, no ale jak tu nie
    mieć hacjendy? :)

    A po latach wyrzeczeń dzika działka zamienia się w całoroczny dom na
    osiedlu kilkuset podobnych... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl