  • Data: 2009-05-08 12:09:34
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Jacek "Plumpi"" napisał:
    > Nie ponoć 15-30mA lecz ponoć powyżej 50mA.

    ok, jak takiś mądry to chętnie puszczę przez ciebei 20mA i zobaczymy czy
    dalej będziesz walił głupa czy się zesrasz?:O)

    :> Podważasz "Pierwsze Prawo Kirchoffa" ? :D
    > Jeżeli nie podważasz to to co napisałeś jest nieprawdą :)

    a gdzie moje słowa są sprzeczne z prawem kirchoffa?:O)

    > Pierwszej, ponieważ posiada metalową obudowę połączoną z obwodem ochronnym
    > PE, na której może się pojawić niebezpieczne napięcie sieci. Ponadto
    > niebezpieczne napięcie także może się pojawić po stronie wtórnej.

    gdyby to było urządzenie pierwszej klasy to człowiek nie miał by stycznosci
    z żadną przewodzącą częścią, poza częściami uziemionymi, a w zasilaczu masz
    dostępną część niskonapięciową, więć żadna klasa I ani II, tylko klasa III i
    w takim urządzeniu od strony niskonapięciowej nie powinno być uziemienia!:O)