  • Data: 2009-05-10 14:32:04
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Jacek "Plumpi"" napisał:
    > Chłopie jestem instalatorem i montuję u ludzi zarobkowo instalacje
    > elektryczne, automatykę i wszystko co tylko związane jest z elektryką,
    > elektroniką i automatyką. Wykonuję pomiary i podpisuję protokoły pomiarów
    > oraz odbiorów.

    akurat w naszym krju każdy głąb to robi, jak zresztą całą masę innych prac i
    co z tego?:O)

    > Przeciwporażeniowe to różnicówki do 30mA.
    > Piszesz, że elektrycy jak im wybija 30mA to zakładają większe - po prostu
    > piszesz wyssane z palca brednie, albo może faktycznie natrafiłeś na
    > jakichś pseudoelektryków, których wiedza była na Twoim poziomie

    widzsz, jak dyskutuję z tobą, czyli tak zwanymelektrykiem z uprawnieniami,
    który nawet nie zna definicji urządzenia III klasy ochronności, to się wcale
    nie dziwię że wielokrotnie widziałem jak na budowach i w masie budynków
    fachowcy wyprawiajaęń?ęże sie w głowie normalnemu człowiekowi niem mieści,a
    posiadają uprawnienia i się pod robotą podpisuja:O(
    ja nic nie wymyślam, ja to po prostu na co dziń widzę:O(