  • Data: 2009-05-11 20:15:05
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargomel" <s...@d...la.la> napisał w wiadomości
    news:gu9df7$489$3@news.wp.pl...

    > akurat w naszym krju każdy głąb to robi, jak zresztą całą masę innych prac
    > i co z tego?:O)

    I co chciałeś przez to powiedzieć ?
    Ja dla przykładu znam głąbów, którzy na grupach dyskusyjnych wypisują
    wyssane z palucha brednie, a jak się im udowania, że są w błędzie to
    zaczynają ubliżać.
    Czy tak mamy dalej dyskutować ?
    Weź się zastanów trochę.

    > widzsz, jak dyskutuję z tobą, czyli tak zwanymelektrykiem z uprawnieniami,

    To dyskutuj, a nie szerz płaszczycyzmów.

    > który nawet nie zna definicji urządzenia III klasy ochronności,

    Kolego, sucha definicja to nie wszystko trzeba ją rozumieć i wiedzieć czego
    ona dotyczy.
    Trzeba poczytać trochę literatury, opracowań, poradników oraz dokumentów
    dotyczacych pomiarów, a nie samemu interpretować wyrwane z kontekstu zdania
    znalezione w internecie, przypasowując je do własnych błędnych wyobrażeń.

    > to się wcale nie dziwię że wielokrotnie widziałem jak na budowach i w
    > masie budynków fachowcy wyprawiajaęń?ęże sie w głowie normalnemu
    > człowiekowi niem mieści,a posiadają uprawnienia i się pod robotą
    > podpisuja:O(
    > ja nic nie wymyślam, ja to po prostu na co dziń widzę:O(

    Nie wsadzaj wszystkich do jednego wora.
    Człowieku, nie znasz mnie, nie wiesz kim jestem, nie wiesz co robię i czym
    się zajmuję, nie wiesz gdzie pracowałem i jak długo oraz czym się
    zajmowałem, nie wiesz jakie mam wykształcenie, jakie doświadczenia i jakie
    umiejętności, nie widziałeś nigdy mojej pracy i jaka jest jej jakość, a
    uważasz się za autorytet, który jest w stanie ocenić moją osobę i cały mój
    życiowy dorobek.mieszając z błotem, wyzywając od głąbów i nieuków, czy to w
    sposób bezpośredni czy też pośrednio ironizując.