  • Data: 2009-03-30 20:54:19
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gqr8rs$kda$1@inews.gazeta.pl...

    > Popieram twierdzenie przedmówcy. Pieprzysz straszne bzdury.

    No to sobie popieraj.
    Wiesz co mnie to ? :)

    > Co za bzdury!!! Czy Ty masz pojęcie o czym piszesz? Nie jest zabronione.
    > Jest powszechnie stosowane jako jeden ze środków dodatkowej ochrony
    > przeciwporażeniowej. Tyle, że obecnie inaczej się nazywa. Wiesz jak?

    No to podaj konkretnie jakie są wymagania przy tym powszechnym stosowaniu
    układów sieciowych TN-C, nazywanych dawniej zerowaniem. Skoro tak wspaniale
    znasz obecne normy i Prawo Budowlane.

    > Niestety. Twoje kwalifikacje są zerowe i powinni Ci odebrać uprawnienia.
    > Temu co Ci je wydał też. Radzę jak najszybciej poczytać, poduczyć się
    > zanim
    > komuś zrobisz krzywdę.

    Oj tak, już się rozpędziłem i biegnę oddać uprawnienia w zębach, bo jakiemuś
    niedouczonemu uczniakowi Bogusiowi się "wydawa", że jest najmądrzejszy na
    świecie, a reszta to nieuki i idioci :D