  • Data: 2012-10-25 22:53:47
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> writes:

    > Z mikrofonem stereo, możliwością podpięcia zewnętrznego, odchylanym
    > ekranem i trybem manualnym?

    No SLT to akurat mają.

    > Nie wiem jak to jest w Olku, ale w sony nie jest lepiej. Szybciej tak,
    > ale nie lepiej. W trakcie filmowania istotne jest aby ostrość była
    > płynnie przenoszona z obiektu na obiekt i to właśnie zapewnia nowy AF
    > z nowymi obiektywami. A do tego aby było płynnie Sony by też musiało
    > wypuścić szkła z silniczkiem krokowym.

    Albo innym, takim, który potrafi tylko (najlepiej cicho) skorygować
    położenie soczewek, zamiast jechać do końca, mierzyć, i ustawiać, tak?
    Te ich SAL* nie są takie?
    Nawet jeśli nie, można kupić np. Tamrona, który to umie.

    Swoją drogą, mam wrażenie że to właśnie do 650D wybór szkieł STM jest
    raczej słaby.
    --
    Krzysztof Halasa