  • Data: 2012-10-25 15:25:06
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-25 11:29, Ergie pisze:
    > To nie jest lustrzanka dla fotografów! Ja ją kupiłem jako drugie body z
    > przeznaczeniem do filmowania. W tej cenie nie da się obecnie kupić
    > lepszej "kamery".

    Taaak? :)

    > A co do samego testu to mimo, że uważam ten portal za jeden z bardziej
    > rzetelnych to tym razem się nie popisali - zupełnie pominęli testy
    > nowego systemu AF wykorzystującego czujniki z matrycy i współpracę z
    > nowym typem obiektywów.
    >
    > To oczywiście nie wypływa na zakres tonalny, ale jak pisałem to jest
    > body dla filmowców: mikrofon stereo, odchylany ekran, osobna pozycja
    > przełącznika do filmów, płynny AF przy współpracy z nowym typem obiektywów.

    Jest tryb manualny audio, bez kompresji dynamiki (nie mylić z kompresją
    stratną), ze wskaźnikiem wysterowania? Bo jeśli nie, to można tym
    najwyżej wesela kręcić.
    Podobnie AF, też nie używa się praktycznie w ogóle przy poważnym
    robieniu filmu. Zresztą działanie af na samplach jest żałosne.
    Nadal w trybie filmowym (lv) pracuje w uproszczonym trybie, przede
    wszystkim brak dynamiki dostępnej w trybie foto.
    Na (nie)szczęście dotyczy to właściwie wszystkich aparatów.

    > A dlaczego miałbym się stresować? Moje inne body nie przestały robić
    > zdjęć tylko dlatego, że Canon wypuścił kamerę jako następcę aparatu :-)

    Jeśli cieszy Cię 6EV, to nie masz powodów do zmartwień.

    --
    pozdrawia Adam
    /zrobiłem tak dobre zdjęcie, że nikomu nie pokażę, bo jeszcze kto