  • Data: 2012-10-25 12:19:50
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mt" napisał w wiadomości grup

    > Dość odważne stwierdzenie ;) W tej cenie można wybrać spośród kilku modeli
    > SLT z jeszcze lepszym AF przy filmowaniu, nowe Nexy też mają fazowy na
    > matrycy, który spisuje się lepiej niż ten hybrydowy z Canona. W m4/3 też
    > się znajdą godni konkurenci dla tego Canona.

    Z mikrofonem stereo, możliwością podpięcia zewnętrznego, odchylanym ekranem
    i trybem manualnym?

    > Dpreview zrobiło już jakiś czas temu porównanie tego hybrydowego AF.
    > Generalnie szału nie ma i konkurencja potrafi lepiej, dużo lepiej.

    Nie wiem jak to jest w Olku, ale w sony nie jest lepiej. Szybciej tak, ale
    nie lepiej. W trakcie filmowania istotne jest aby ostrość była płynnie
    przenoszona z obiektu na obiekt i to właśnie zapewnia nowy AF z nowymi
    obiektywami. A do tego aby było płynnie Sony by też musiało wypuścić szkła z
    silniczkiem krokowym.

    Pozdrawiam
    Ergie