  • Data: 2009-07-13 12:51:53
    Temat: Re: trafo a sinus 100MHz?
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski napisał(a):
    [ciap]
    > A jednak... :) Masz może zdjęcie środka takiej sondy? Ciekaw jestem
    > konstrukcji tego trafka. Taki CT1 akurat miałby zakres f jaki pytek
    > potrzebuje.

    mam zdjęcie, a owszem. Przy okazji trochę prywaty, jest na stronie 245:

    http://www.btc.pl/?id_prod=5082000

    u dołu fot3.32 jest widoczna sonda ze zdjętą obudową, akurat moja
    prywatna sztuka CT-2. Jak Twój mail jest aktualny to prześlę jakieś
    zdjęcie jak jakie znajdę lub ewentualnie zrobię. Trafo jest na zdjęciu
    owinięty kawałkiem folii ale widać o co chodzi. W sumie straszliwa
    manufaktura w środku i dziwne że działa i to aż tak :-)

    Andrzej Kamieniecki