  • 41. Data: 2009-08-05 07:20:31
    Temat: Re: technika HDR jak sie to robi ?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > nie rób tego, przeciez to chujnia

    taka sama jak kazde inne zdjecie

  • 42. Data: 2009-08-05 07:50:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > wnętrze katedry zrobione z jednej klatki (bez
    bracketingu)http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3
    652660987/

    > a poniżej to już normalne hdr-y składane z kilku klatek
    >
    > krajobraz (charakterystycznie wychodzą chmury na
    hdr)http://www.flickr.com/photos/grzegorek/362832888
    8/

    rzeczyhttp://www.flickr.com/photos/grzegorek/3174504
    587/http://www.flickr.com/photos/grzegorek/316367762
    8/http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3163676210/

    > architekturahttp://www.flickr.com/photos/grzegorek/2
    510075695/http://www.flickr.com/photos/grzegorek/277
    8347334/http://www.flickr.com/photos/grzegorek/29312
    83006/http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3356556
    132/

    > pozdrawiam
    > Andrzej

    dzieki za linki
    no wlasnie

    z tym ze to co mnie w tej chili interesuje to skrajne przerysownia ,
    efekty nienaturalnosci.

  • 43. Data: 2009-08-05 08:01:54
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Jakub Jewula pisze:

    > I dobrze. Nie ucz sie tego.

    ...bo jak się rozwiniesz - to zaczniesz robić coś takiego:
    http://izismile.com/2009/08/05/staggering_hdr_pictur
    es_by_grey_jones_33_pics.html

  • 44. Data: 2009-08-05 08:07:36
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > ...bo jak się rozwiniesz - to zaczniesz robić coś
    takiego:http://izismile.com/2009/08/05/staggering_hd
    r_pictures_by_grey_jones_...

    bomba

  • 45. Data: 2009-08-05 08:11:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jester napisał(a):

    > ...bo jak się rozwiniesz - to zaczniesz robić coś takiego:
    > http://izismile.com/2009/08/05/staggering_hdr_pictur
    es_by_grey_jones_33_pics.html

    Pytaniem jest *kiedy* technologia dotrze do tego momentu, że takie zdjęcia
    wychodzić będą z puszki ;)

    j.

  • 46. Data: 2009-08-05 08:32:49
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article
    <5...@k...go
    oglegroups.com>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

    > dzieki za linki
    > no wlasnie
    >
    > z tym ze to co mnie w tej chili interesuje to skrajne przerysownia ,
    > efekty nienaturalnosci.

    A po co Ci to?

    Władysław

  • 47. Data: 2009-08-05 08:37:44
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > A po co Ci to?
    >
    > Władysław- Zitierten Text ausblenden -

    aby zaspokoic " instynkt odkrywcy "
    czysem trzeba , zeby sie przekonac czy bylo warto.

  • 48. Data: 2009-08-05 08:51:54
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article
    <e...@d...goo
    glegroups.com>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

    > aby zaspokoic " instynkt odkrywcy "
    > czysem trzeba , zeby sie przekonac czy bylo warto.

    Ale w tych zdjęciach, które Cię interesują nie ma nic odkrywczego. To
    zwyczajne sztampowe kicze, nawiasem mówiąc nie mające wiele wspólnego z
    fotografią.

    Władysław

  • 49. Data: 2009-08-05 09:01:20
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    XX YY pisze:
> [...]

    > dzieki za linki
    > no wlasnie
    >
    > z tym ze to co mnie w tej chili interesuje to skrajne przerysownia ,

    te efekty nienaturalności, które uzyskiwałem, nie podobały mi się. to
    chyba też jeszcze dodatkowo obróbka w PS

    np takie przerysowania bardzo mi się podobają, ale nie potrafię tego
    osiągnąć
    http://www.flickr.com/photos/robertofoto/3476377244/
    http://www.flickr.com/photos/robertofoto/3555116656/

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 50. Data: 2009-08-05 09:14:13
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > np takie przerysowania bardzo mi się podobają, ale nie potrafię tego
> [...]

    magnifico !

    rzczywiscie wspaniale,

    ja mysle ze w tych przerysowniach tkwi kapitalny potencjal
    plastyczny , choc jest oczywistym iz nie zawsze i wszedzie nalezy sie
    ta technika poslugiwac.
    moim zdaniem fajna jazda plastyczna.