  • 51. Data: 2009-08-05 09:28:20
    Temat: Re: technika HDR jak sie to robi ?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > ...bo jak się rozwiniesz - to zaczniesz robić coś takiego:
    > http://izismile.com/2009/08/05/staggering_hdr_pictur
    es_by_grey_jones_33_pi
    > cs.html

    Tu przynajmniej widac, ze ktos to robi celowo :)

    Niektore wygladaja dobrze - np. te samochody.
    Do powiekszenia w jakiejs knajpie - dlaczego nie?

  • 52. Data: 2009-08-05 09:40:42
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Niektore wygladaja dobrze - np. te samochody.
    > Do powiekszenia w jakiejs knajpie - dlaczego nie?

    Jakie czasy - takie monidła ;)

  • 53. Data: 2009-08-05 09:41:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jakie czasy - takie monidła ;)

    Ano :)

  • 54. Data: 2009-08-05 10:36:40
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

> [...]
    416,marc,Kolejne-podejsci...

    > o qurde no wlasnie cos takiego, w tym kierunku
    >
    > jak to osiagnales ?

    Hmmm... Ja raczej wolalbym dowiedziec sie, jak uniknac takiego efektu w HDR
    i zblizyc sie obrazem do tego, co widze na matówce przed nacisnieciem
    spustu. Próbowalem photomatixa, ale efekty moich eksperymentów nie byly
    zadowalajace - fotki wygladaly nienaturalnie nawet przy dosc asekuracyjnych
    ustawieniach.

    --
    Lol

  • 55. Data: 2009-08-05 11:14:18
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

> [...]
    416,marc,Kolejne-podejsc
    i...

    > o qurde no wlasnie cos takiego, w tym kierunku

    Czy o cos takiego Ci chodzi?
    http://www.3n.com.pl/Nikon/HDR_Fattal.jpg
    To jest algorytm "Fattal" w "qtpfsgui":
    http://www.3n.com.pl/Nikon/HDR_zrzut.jpg

    Pozdrawiam
    Stefan Nawrocki
    http://foto.3n.com.pl/

  • 56. Data: 2009-08-05 11:17:38
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 5 Aug 2009 12:36:40 +0200, Lol napisał(a):

> [...]
    > zadowalajace - fotki wygladaly nienaturalnie nawet przy dosc asekuracyjnych

    Spróbuj qtpfsgui (czy jakoś tak) - jak się pobawić mappingiem (taki
    histogram z zakresem mapowania) to wychodzi całkiem naturalnie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 57. Data: 2009-08-05 11:25:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]

> [...]