eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzieRe: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
  • Data: 2010-08-21 14:09:17
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >
    > >> Może nowe usterki w wysilonych 1,4 ??
    > >> Na mój gust downsizing to niezbyt dobry trend.
    > >>
    > >
    > > Cały ekofaszyzm motoryzacyjny to niezbyt dobry trend. Niedługo wyjdzie
    > > na to, że silnik będzie częścią zamienną, w całości wymienianą co 30kkm
    > > lub dwa lata, razem z płynami ustrojowymi.
    >
    > Ja tam bym prorokował że wrócą stare czasy robienia kapitalek,
    > nadwymiarowych tłoków itp. itd.
    >
    > Dziś silniki są i tak najtrwalszą częścią samochodu i tu jak coś padnie
    > to zazwyczaj taniej kupić silnik z rozbitka niż remontować stary.
    Silnik nie jest najtrwalszą częścią samochodu. Normalnie eksploatowany ma taką
    samą trwałość jak inne podzespoły. Trwałość zależy tylko od ceny nowego
    samochodu. Im droższy samochód tym trwalszy silnik i skrzynia biegów. Tanie
    popularne samochody są liczone na przebiegi w granicach 150-200 tyś km. W
    samochodzie pod koniec zaplanowanego przez konstruktorów przebiegu ma być
    popsute i zużyte wszystko.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: