  • 61. Data: 2012-07-16 12:24:10
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 12:15:10 +0200, J.F napisał(a):

    > Ministerstwo konkurs oglosi i zaplaci autorom.

    Z czego? Z kolejnego tysiąca fotoradarów?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 62. Data: 2012-07-16 12:24:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 03:13:01 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Również serdecznie dziękuję, czy uważasz że są lepsze i dlaczego?

    Uważam, że są tak samo do niczego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 63. Data: 2012-07-16 12:29:43
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 12:12, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Pamietaj ze Kraj to musi zapewnic redystrybucje dochodow.
    > Wydawcy maja prace, producenci papieru maja prace, rehabilitanci maja
    > prace, budowlancy maja prace (gdzies ta rehabilitacja musi sie
    > odbywac).

    To chyba lepiej żeby MILIONY młodych Polaków miało ENERGIĘ i
    wpompowali ją do gospodarki!!
    JAK to, NAPRAWDĘ ktoś wykalkulował, że "lepszy" jest MILION FRUSTRATÓW
    leczących (z podatków) DEPRESJE, psychozy i wady postawy?

  • 64. Data: 2012-07-16 12:40:55
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 12:24, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Uważam, że są tak samo do niczego.

    Jak dla mnie to smartfony za 1500zł są do du...
    Nic sie z nimi nie da robic, ani dzwonić bo za duże do noszenia w
    kieszeni i przykładania takiej patelni do twarzy, a bateria trzyma
    półtora dnia.
    Ani do czytania internetu bo za mały wyświetlacz i szkoda oczu.
    Taka bezuzyteczna zabawka której trzeba jeszcze pilnowac jak nie wiem
    co, bo drogie toto, kruche, jak upadnie albo zamoczy się to JEDNA
    PENSJA w tył!!!
    Po prostu du... blada! Taki bajer dla bogatych idiotów.

  • 65. Data: 2012-07-16 12:48:32
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.07.2012 Waldek Godel <n...@y...org> napisał/a:

    > Odpowiednich do tabletu.
    > http://www.youtube.com/watch?v=z5yCqaf9yBc&feature=p
    layer_detailpage#t=1308s
    > O ile się nie zgadzam z Apple w większości tematów, to tu akurat mają
    > rację.

    Wybacz ale nie będę oglądał 1,5h prezentacji. Czy chodzi Ci znowu o te ~3
    programy których nie używam, o których już kiedyś pisałeś?
    No Twittera przeglądam raz dziennie na PC, na telefonie nie używam bo
    nie czuję takiej potrzeby.

    > A w Androidzie nie robi się lepiej - robi się gorzej. Wraz z ICS zanikło
    > rozdzielenie wersji i wszyscy piszą takie same programy - identyczne na
    > tablety i telefony. Jak program ma wyglądać tak jak na telefonie, to na
    > cholerę komu tablet? Okulary powiększające są wielokrotnie tańsze.

    Podałem wiele przykładów apek, które na tablecie są znacznie bardziej
    funkcjonalne niż na telefonie. To że akurat jakaś apka jest lepsza na
    ipada, nie ma zupełnie znaczenia jeśli się jej nie używa.
    Warto też pamiętać że ipad jest obecnie najbardziej funkcjonalnie
    ograniczonym urządzeniem tego typu na rynku. A braku funkcjonalności,
    konieczności dostosowania się do urządzenia, czy zwykłej wygody używania
    nie zastąpią 3 ładniejsze apki.
    Jeszcze odnośnie apek, te od google, na ios są znacznie gorsze, np. mapy,
    Adobe reader to ogólnie żenada, w porównaniu z wersją na androida, itd.
    Coś się niby miało, czy ma poprawić, ale i tak trudno na poważnie
    porównywać użyteczność dobrego, taniego, "Chińczyka" z markowym Ipadem.
    No chyba że ktoś ma zamiar używać tego ostatniego tylko jak w reklamach,
    lub do jakichś konkretnych apek, a cała reszta upierdliwości mu nie
    przeszkadza.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 66. Data: 2012-07-16 12:49:41
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 03:40:55 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > PENSJA w tył!!!
    > Po prostu du... blada! Taki bajer dla bogatych idiotów.

    To samo tablety.
    I teraz idziesz na alledrogo, kupujesz sobie Nokię 3310, a internet
    przeglądasz tylko na pececie z 24-calowym ekranem.
    I przestajesz wstrząsać powietrze bez sensu, pszemoląc w usenecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 67. Data: 2012-07-16 12:50:01
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 16.07.2012 11:44, Waldek Godel wrote:

    > Ale tyle kosztuje fabrycznie nowy HTC Flyer na wyprzedażach. Oraz
    > Blackberry Playbook.

    Może jakiś link do tych wyprzedaży i porównanie specyfikacji technicznej?
    Marx

  • 68. Data: 2012-07-16 12:50:17
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-16 12:05, cpt. Nemo pisze:

    > Moja opinia jest jednoznaczna, jak tablet 7 calowy to z najwyzszej
    > polki, jak nie stac to sa uzywane za 1/2 czy 1/3 ceny
    > chinolskie badziewia niestety maja ograniczone zastosowanie i baterie
    > krotko dzialaja.
    > Tyle z wlasnych doswiadczen.

    Mógłbyś coś więcej nt. tych doświadczeń? Ja mam "chinola" za 1000 (1/2
    ceny)zł a każdy co go weźmie do ręki nie może się ustrzec opadnięcia
    szczeny.. A więc na jakim to sprzęcie się zawiodłeś?

  • 69. Data: 2012-07-16 12:53:04
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 16.07.2012 11:08, Chris wrote:
    > 90% tanich tabletów nie ma BT więc jako NAVI odpada ... do czytanie na
    > plaży też kiepsko się spisuję ze względu na świecącą matrycę gdzie w
    > słońcu nic nie widać ...

    akurat do Navi to możesz dopiąć GPS na USB, w aucie taka smycz nie
    przeszkadza, bo i tak masz smycz od zasilania
    Marx

  • 70. Data: 2012-07-16 12:55:17
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 16.07.2012 11:05, Michal Tyrala wrote:

    > Czyta się na e-inku. I bynajmniej nie ze wzgledu na wielkosc ekranu.
    > O ile się go ma przy sobie, bo jednak wielkosc ekranu...

    zależy co się czyta. Książki - jak najbardziej. Ale strony www, czy fora
    - tu niestety Kindle nie daje rady
    Marx