  • 51. Data: 2012-07-16 11:43:07
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 02:33:15 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Ale są niepraktyczne, i bardziej kłopotliwe niz zwarty solidny malutki
    > tablet, który jeszcze dodatkowo mozna wykorzystac np. jako tackę do 2
    > kieliszków :)

    Są wciąż sporo mniejsze niż najmniejszy tablet. I kosztują ułamek ceny.
    Włożone w zgrabne etui będa mieć rozmiary dumbfona.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 52. Data: 2012-07-16 11:44:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 10:20:24 +0200, Marx napisał(a):

    > Chyba najlepiej z tych tańszych prezentuje się Ainol Aurora II. W cenie
    > 550-800 (zależ gdzie się kupi) jest ekran IPS z w sensownej
    > rozdzielczości, procek x2, GPU Mali, ICS.

    Ale tyle kosztuje fabrycznie nowy HTC Flyer na wyprzedażach. Oraz
    Blackberry Playbook.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 53. Data: 2012-07-16 11:58:55
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 11:41, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > to samo co zawsze - nie ma.

    Tylko co "lepsze": OSZCZĘDZAĆ NA ZDROWIU czy na LICENCJACH?
    Tak z punktu widzenia budżetu państwa, na co lepiej wydać: na LECZENIE
    czy na "prawa autorskie"???????
    Jasne, jak wydawcy DADZĄ ŁAPÓWKI to mamy dodatkowy "argument",
    NIESTETY!

    Tylko może producenci tabletów dadzą WIĘKSZE łapówki? ;)

    > Podręczniki można kupić używane, dostać od pomocy społecznej albo nie

    Tablety też można używane kupić z portalu aukcyjnego "nie wymienionego
    tutaj z nazwy" itp.

  • 54. Data: 2012-07-16 12:05:04
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w
    wiadomości
    googlegroups.com...

    > Stąd ten cały wątek, chcę poznać Wasze opinie ;)

    Moja opinia jest jednoznaczna, jak tablet 7 calowy to z najwyzszej
    polki, jak nie stac to sa uzywane za 1/2 czy 1/3 ceny
    chinolskie badziewia niestety maja ograniczone zastosowanie i baterie
    krotko dzialaja.
    Tyle z wlasnych doswiadczen.

  • 55. Data: 2012-07-16 12:12:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    On 16 Lip, 11:13, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    >A co z pieniędzmi na LECZENIE WAD POSTAWY u 70% dzieci i młodziezy w
    >naszym Kraju?????

    Pamietaj ze Kraj to musi zapewnic redystrybucje dochodow.
    Wydawcy maja prace, producenci papieru maja prace, rehabilitanci maja
    prace, budowlancy maja prace (gdzies ta rehabilitacja musi sie
    odbywac).

    A ty co - chcesz kupic tablety w Chinach, a tysiace Polakow wyslac na
    bezrobocie ? :-)

    J.

  • 56. Data: 2012-07-16 12:13:01
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 11:44, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Ale tyle kosztuje fabrycznie nowy HTC Flyer na wyprzedażach. Oraz
    > Blackberry Playbook.

    Również serdecznie dziękuję, czy uważasz że są lepsze i dlaczego?

  • 57. Data: 2012-07-16 12:14:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Marx nabazgrał(a):

    > Chyba najlepiej z tych tańszych prezentuje się Ainol Aurora II. W cenie
    > 550-800 (zależ gdzie się kupi) jest ekran IPS z w sensownej
    > rozdzielczości, procek x2, GPU Mali, ICS.

    Troszkę słabszy proc ale też warte polecenia:

    GOCLEVER TAB A971
    http://www.goclever.pl/pl/pl/goclever_tab_a971#speci
    fication

  • 58. Data: 2012-07-16 12:15:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    Dnia Mon, 16 Jul 2012 01:25:12 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    >A co z prawami autorskimi?

    Ministerstwo konkurs oglosi i zaplaci autorom.

    O to to to :-)
    Ale ... niech pisza podreczniki :-)

    No i moga zarabiac na korepetycjach :-)

    J.

  • 59. Data: 2012-07-16 12:15:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

    > Marx nabazgrał(a):
    > Troszkę słabszy proc ale też warte polecenia:
    > GOCLEVER TAB A971
    > http://www.goclever.pl/pl/pl/goclever_tab_a971#speci
    fication

    Test:
    http://www.tabletmaniak.pl/45161/goclever-tab-a971-t
    est/?utm_source=tabletmaniak&utm_medium=sidspec&utm_
    campaign=crosspromo

  • 60. Data: 2012-07-16 12:23:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 02:58:55 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > czy na "prawa autorskie"???????
    > Jasne, jak wydawcy DADZĄ ŁAPÓWKI to mamy dodatkowy "argument",

    Z punktu widzenia tych co decydują o pieniądzach - oszczędzać na zdrowiu.
    Tych co się leczą nie stać na tak dobrych prawników jak tych, którzy są
    właścicielami licencji.

    > Tylko może producenci tabletów dadzą WIĘKSZE łapówki? ;)

    Nie, bo to jest produkt luksusowy i jego wprowadzenie spotka się z wielkim
    szumem - automatycznie dostawca będzie na świeczniku i każdy domorosły
    Macierewicz będzie szukał spisku. Już nie wspominając o tym prawdziwym.

    > Tablety też można używane kupić z portalu aukcyjnego "nie wymienionego
    > tutaj z nazwy" itp.

    Nie, nie można. Żaden program typu "kupcie sobie tablet zamiast
    podręcznika" nie przejdzie, będzie za duży opór społeczny. Jedyną szansą
    jest jakiś duży zakup. Coś w stylu Acorn BBC Micro

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka