  • 81. Data: 2011-02-05 17:18:36
    Temat: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywują
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Sebastian Nibisz napisal:
    > Tutaj nie chodzi o lekceważenie klienteli. Glutaminian sodu znany jest od
    > wieków i był zawsze cenionym dodatkiem.

    Ehm, w kwestii formalnej: jest znany od 1908 roku. Wcześniej nie był znany.

    To, że od dawna stosowano kombu w kuchni azjatyckiej nie zmienia faktu, że
    sam glutaminian sodu znany nie był.

    > Jego popularyzacja sprawiła, że
    > wielu przestało doceniać jego walory a nawet szydzić z jego stosowania.

    Szydzić? Nie! Piętnować nadużywanie? Tak! Te 400 tysięcy ton glutaminianu
    sodu rocznie nie jest obojętne dla zdrowia. Takiej ilości przez hodowlę
    wodorostów nie uzyskałbyś. Niewielka wydajność pozyskiwania wodorostów
    była naturalną barierą blokującą nadużywanie. Ładowanie E621 do wszystkiego
    co jest jadalne to typowa produkcja masowa w stylu 'Skrzydełko czy nóżka'.

    > W myśl zasady - to co dobre, nie może być popularne.

    Demagogia ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 82. Data: 2011-02-05 18:13:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Nibisz wrote:

    > Daj ludziom wolny wybór, pozbawiony ograniczeń finansowych, to
    > będziesz płyty pilśniowej ze świecą szukał.

    tja idź pooglądaj rezydencje bogaczy zarówno z zewnątrz jak i w śrtodku...
    wielu bogatych ludzi ma koszmarny gust.

    gust nie ma zwykel nic wspólnego z pieniędzmi. Choć wiadomo ze jak sie ma
    pieniaze to łątwiej jest zaspokoić swoje potrzeby estetyczne.

    > Tak, sztukę się dzieli tak samo jak ludzi, na lepszych i gorszych.
    > Ciekawe tylko, ze lepsi są zawsze Ci bogatsi.

    a tu już jakies kompleksiki wyłażą.
    bo to co piszesz nie jest prawdą, za pieniadze sie nie kupi gustu.

    > Bzdura. Kicz jest popularny bo większość ludzi tylko na kicz stać.

    jest kicz dla biedaków i kicz dla bogaczy... przejź sie czasem po tych
    droższych sklepach meblowych czy z wyposażeniem wnętrz. oczy moga wypaść od
    tego co tam można znaleźć za kosmiczne kwoty.

    > Z drugiej strony, wiele uznawanych dzieł też byłoby kiczem, gdyby
    > tylko wykonał je kto inny.

    wiele uznanych dzieł sztuki jest kiczem :)

  • 83. Data: 2011-02-05 18:16:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Nibisz wrote:

    > Ale pojechałeś.

    > Dragan jest świetny i on bynajmniej nie stosuje techniki HDR. To jest
    > właśnie sztuka, zrobić coś wyjątkowego z czegoś całkiem banalnego.

    skoro tobie sie dragany podobają :)...

  • 84. Data: 2011-02-05 18:19:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 5, 1:13 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > gust nie ma zwykel nic wspólnego z pieniędzmi. Choć wiadomo ze jak sie ma
    > pieniaze to łątwiej jest zaspokoić swoje potrzeby estetyczne.

    Wylaza twoje kompleksiki na posadzaniu innych o kompleksiki.

  • 85. Data: 2011-02-05 18:22:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > Wylaza twoje kompleksiki na posadzaniu innych o kompleksiki.

    straszne... :) popłacze sie zaraz

    troliku

  • 86. Data: 2011-02-05 18:27:08
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 5, 1:22 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > straszne...  :)  pop acze sie zaraz
    >
    > troliku

    Calkiem dobre wyjscie, poplakac sie gdzies w kacie, niz sie osmieszac.

  • 87. Data: 2011-02-05 18:33:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 15:48:50 +0100, marek augustynski napisał(a):

    /.../
    > Mi z trudnością przychodzi nawet odnoszenie się do Bagińskiego
    > ponieważ uważam, że to co on robi jest równie ohydne. On jest nawet gorszy bo
    > wpuszcza w swoje filmy jakąś niby mądrą treść. Jego dzieła robią wrażenie
    > inteligentnych, a w rzeczywistości są prostackie, bazują na prymitywnych
    > instynktach, jak discopolo. I do tego jeszcze ta chwała, te królewskie tony,
    > hołd.

    Wydziwiasz. Na siłę, zresztą

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 88. Data: 2011-02-05 18:36:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 15:31:00 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Dokładnie. I wspominana już w tym wątku '2001-odyseja kosmiczna'
    > Stanleya Kubricka była właśnie dla mnie przykładem filmu w którym akcji
    > w zasadzie nie było - wszystko się opierało na efektownym obrazie...

    Tyle, że 2001 obroniła się przez wiele lat. I broni się do dziś.

    PS: freski w kaplicy sykstyńskiej też się opieraja na efektownym obrazie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 89. Data: 2011-02-05 19:03:55
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Wydziwiasz. Na siłę, zresztą

    Piszę na siłę bo piszę o Bagińskim. Pan ten robi swoje filmy w takim języku,
    że sztucznie tworzy wrażenie mądrych i trudnych. I wiele osób ulega temu
    wrażeniu. Graficzne fajerwerki bardzo temu sprzyjają.

    Zresztą. Powiedz coś na temat jego filmów.

    marek

  • 90. Data: 2011-02-05 19:39:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 20:03:55 +0100, marek augustynski napisał(a):

    > bo
    > tony,

    > Piszę na siłę bo piszę o Bagińskim.

    To nie pisz.

    > Pan ten robi swoje filmy w takim języku,
    > że sztucznie tworzy wrażenie mądrych i trudnych. I wiele osób ulega temu
    > wrażeniu. Graficzne fajerwerki bardzo temu sprzyjają.

    Zwłaszcza Sztuka Spadania jest stworzona w takim języku, hehe :D

    > Zresztą. Powiedz coś na temat jego filmów.

    Powiedziałem. I podtrzymuję, że wydziwiasz.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"