  • 101. Data: 2011-02-05 22:39:30
    Temat: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywują
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Nibisz wrote:

    > Drogi kolego, otóż dyskusja na temat glutaminianu sodu zaczęła się
    > właśnie od tego, że podaje się go w dobrej kuchni. To jest fakt i nie
    > ma co z nim polemizować.

    > Znam temat od strony muzycznej. CD jest do bani, czarna płyta jest ok
    > ;)

    w sumie to jest w tym troszkę racji, nowa, czysta, nie śmigana, dobrze
    wytłoczona czarna płyta odtworzona na dobrym gramofonie ma na pewno lepszą
    jakość dźwięku niż cd. :)

  • 102. Data: 2011-02-05 22:41:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:

    > A te cuda z linków to niby co?

    same sztuki... jedna w drugą...

    Dragan kto to jest ten Dragan... a ten fotograf co robi takie dziwaczne
    zdjęcia portretowe...

    no i możemy sobie te dzieła ułożyć na półce zaraz obok kobiety z brodą i
    faceta wilkołaka.

  • 103. Data: 2011-02-05 22:47:04
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Zwłaszcza Sztuka Spadania jest stworzona w takim języku, hehe :D

    Sam widzisz. Nawet nie mam siły być oryginalny;)

    > Powiedziałem. I podtrzymuję, że wydziwiasz.

    Wydziwiam niesłusznie, ale zgadzam się z tym co mówię. Ty zgadzasz się z tym,
    że ja wydziwiam:)

    marek

  • 104. Data: 2011-02-05 23:00:45
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    JA wrote:

    > Beznadziejne porównanie.
    >
    > CD jest do bani. Koncert jest ok.
    >
    > Jeżeli nadal nie łapiesz to:
    > Ok jest to co trudne do uzyskania i nosi walory indywidualności. Oba
    > warunki muszą być spełnione, żeby było ok.

    Porównanie CD do koncertu to jak porównanie oglądania czegoś na zdjęciu z
    oglądaniem czegoś w naturze.
    Moje porównanie odnosiło sie zaś do uzyskania tego samego tyle, że innym
    sposobem.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 105. Data: 2011-02-05 23:10:17
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > w sumie to jest w tym troszkę racji, nowa, czysta, nie śmigana, dobrze
    > wytłoczona czarna płyta odtworzona na dobrym gramofonie ma na pewno lepszą
    > jakość dźwięku niż cd. :)

    Pewnie, że tak. Tylko koniecznie trzeba mieć taki gramofon:
    http://wroclaw.fusic.pl/p,pl,4338,1.html

    ;-)

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 106. Data: 2011-02-05 23:14:44
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    JA wrote:
    > A te cuda z linków to niby co?

    Ludzie pokazani w wieku, którego nie dożyli.
    Czyż to według Twojej definicji nie podpada pod OK?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 107. Data: 2011-02-05 23:15:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 00:10:17 +0100, Sebastian Nibisz napisał(a):

    > Pewnie, że tak. Tylko koniecznie trzeba mieć taki gramofon:
    > http://wroclaw.fusic.pl/p,pl,4338,1.html
    >
    > ;-)

    Na pewno zagra lepiej od dobrze nagranego CD, zwłaszcza jak wydawca się nie
    przyzna, że nagrania i masteringu dokonywał cyfrowo ;)

    Przydadzą się przy tym kierunkowe kable z podkładkami antywibracyjnymi i
    kilka innych produków opisanych na http://audio.x.pl/audio/audiovoodoo/

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 108. Data: 2011-02-05 23:21:40
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 5 Lut, 14:31, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Aby zastosować jakiś efekt w filmie, trzeba wiedzieć, czy jest możliwy do
    > wykonania. Zaprezentowany film został stworzony na potrzeby zaprezentowania
    > efektu i nie jest filmem fabularnym a co najwyżej dokumentalnym.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    ..i okazuje się, że HDR nie nadaje się do filmu, a to pech.

    (ale na kalendarzach jest w porządku)

  • 109. Data: 2011-02-05 23:25:01
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Grzegorz Maj wrote:
    > ..i okazuje się, że HDR nie nadaje się do filmu, a to pech.

    Otóż nadaje się i w niejednym filmie był stosowany.
    Ale jest dziedzina, gdzie nadaje sie jeszcze lepiej - medycyna.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 110. Data: 2011-02-05 23:25:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-05 21:29, Sebastian Nibisz pisze:
    > Gdyby glutaminian sodu produkowano tylko z wodorostów, to pewnie mało
    > osób miałoby go okazję spróbować.
    > Rozumiem, że postulujesz aby niektóre rzeczy były dostępne tylko dla
    > wybranych.

    Gdyby był stosowany na specjalne okazje, a nie walony wszędzie dookoła,
    miałby wagę szlachetną. Jest odpowiednikiem kompresji w audio albo hdrów
    w foto, zabija subtelność i ogranicza percepcję.

    --
    pozdrawia Adam
    /być dziś trendy to nie być trendy dlatego mój dentysta jest szczerbaty/