  • Data: 2013-03-10 15:48:37
    Temat: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie doczytales o WINE, ktore Ci linkowalem.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wine

    Już kilka razy w życiu podchodziłem do Linuksa i za każdym razem
    okazywało się, że co najmniej połowa niezbędnych mi aplikacji nie ma
    linuksowych odpowiedników ani nie daje się pod Linuksem uruchomić w
    żaden sposób. O w pełni funkcjonalnych sterownikach do posiadanego
    sprzętu łaskawie nie wspomnę. Ja naprawdę nie jestem młodocianym
    hejterem, w zasadzie nawet jestem z wykształcenia informatykiem i z
    przyjemnością używał bym dobrego i darmowego systemu ale niestety jego
    użyteczność ogranicza się do "średniego statystycznego użytkownika
    komputera" ot, poprawić zdjęcia, zgrać muzykę, skompresować filmy,
    pobuszować w sieci itp. Tam gdzie jest dla Linuksa program, można
    naprawdę robić profesjonalne rzeczy tylko niestety w wielu
    zastosowaniach softu dla Linuksa nie ma.