  • Data: 2013-03-11 10:15:02
    Temat: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Od: "juzek" <n...@d...ci.tej.nocy> szukaj wiadomości tego autora

    "astro" napisał:
    > Stac mnie na zakup Windowsa, moj laptop mial nawet preinstalowanego.
    > Uzywam Linuksa bo... lubie. Stac mnie na zakup iPhone'a, uzywam
    > telefonu z Androidem (swego czasu byl niewiele tanszy od iPhone'a),
    > bo preferuje ten system. Swiadomie, po organoleptycznym porownaniu.
    > Gdyby mnie stac bylo wolalbym np Toyote Hilux nawet od 10x drozszego
    > Maybacha.

    Wolałbym się dowiedzieć czym się różnią gigaherce w tablecie od tych w PCcie
    a nie dywagacje na temat linuxa:)
    Widzę że mam do czynienia z wyznawcą linuxa, więc żadne argumenty do ciebie
    i tak nie docierają, nawet z argumentów informatyka Padre nic nie
    zrozumiałeś, ale niech będzie, wchodzę w to:)

    > www.sane-project.org/sane-mfgs.html
    > Z drukarkami jest jeszcze lepiej.

    Podam banalny przykład z monitorem, miałem taki prosty monitor bez
    sterowników z którym żaden windows nie miał żadnego problemu, po prostu
    ustawiał parametry standardowe, które można było sobie ewentualnie zmienić,
    w końcu to był tylko monitor a nie jakaś czarna skrzynka:) ]
    Niestety na żadnym linuxie nie mogłem uruchomić trybu graficznego, bo żadne
    sobie z tym monitorem nie radził i nie pomagało nawet ręczne ustawienia
    znanych parametrów tego monitora, po prostu każdy linux sie wykrzaczył i
    tyle:)
    Jeśli pod linuxa nie masz sterowników to nic nie poradzisz a niestety
    ostatnio producenci nie dołączają sterowników do linuxa i jeśli linux nie ma
    własnych sterowników na ten konkretny sprzęt to kicha:(
    Dlaczego producenci sprzętu nie chcą pisać serów pod pingwina?

    > Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem? Pisalem z dwa razy. Pod
    > Linuksem dziala software (znaczna czesc aplikacji) przeznaczony
    > dla Windowsa dzieki WINE.

    Tak samo jak pod windowsem działa soft przeznaczony pod linuxa:)
    W dodatku nie trzeba kombinować z WINE bo ten soft jest napisany pod
    windowsa i to nie większość a każdy linuxowy soft jest pod windowsem.
    Jak myślisz dlaczego producenci oprogramowania nie piszą go pod linuxa?

    > Sam NIE jestem informatykiem, a jakos z praca na Linuksie nie
    > mam zadnego problemu. Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem
    > Nawet w liceum nie sprawial mi problemow.

    No właśnie nie jesteś informatykiem, dlatego informatyk ci tłumaczył że
    jednak nie da się praktycznie używać linuxa bo albo nie ma softu, albo
    sterowników:)
    Stwierdzenie że trzeba skończyć studia żeby używać linuxa odnosi się do
    skomplikowania i toporności tego systemu, gdzie bez przestudiowania grubej
    księgi typu Biblia niewiele zdziałasz. Pamiętam jak kilku kumpli z podwórka,
    studiujących informatykę, podniecali się bardzo jak przez cały weekend
    instalowali sobie winampa pod linuxem:)
    Nie byłem w stanie tego pojąć, bo pod windowsem takich problemów nie ma, po
    pierwsze dlatego że w systemie już jest zainstalowany odtwarzacz muzyki,
    podobnie jak cała masa przydatnych aplikacji, to żeby pod windowsem
    posłuchać muzyki to nic nie trzeba kombinować, wystarczy uruchomić
    ściągnięty z sieci program klikając na niego:)