  • Data: 2013-03-11 00:28:28
    Temat: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > MS Word, Photoshop, nawet AutoCAD mozna uruchomic pod Linuksem.

    No właśnie o tym pisałem, przeciętny użytkownik komputera używający cada
    do projektowania budki dla ptaków, ktoś kto kupuje licencję Autocada nie
    musi szukać darmowego systemu

    > Kontrprzyklad: rejestrator studyjny E-MU 0204.

    To nie jest kontrprzykład, to jest jeden z wyjątków, szczególnie że to
    rozwiązanie w 99% sprzętowe i fakt że w win trzeba zainstalować
    sterowniki a w Linuksie nie to rzecz nieistotna. W Linuksie nie da się
    na przykład obsłużyć w żaden sposób połowy albo więcej skanerów i
    drukarek jeśli nie kupi się sterowników pisanych przez firmy trzecie.

    Reasumując napisze raz jeszcze, instalowałem Linuksa na przestrzeni lat
    z 10 razy i za każdym razem nie znalazłem dużej części softu i driverów
    których potrzebowałem natomiast widzę w repozytoriach coraz więcej
    oprogramowania przypominającego Sklep Google, czyli kupa shitu.