  • 1. Data: 2013-03-07 11:00:24
    Temat: tablet PC TabFun 7.0
    Od: "juzek" <n...@d...ci.tej.nocy>

    Wpadł mi w ręce taki tablet PC TabFun 7.0 z androidem 4.0.
    Przeglądając jego parametry widzę ze to porządna maszyna, procesor jedno
    rdzeniowy ARM 1GHz, 512MB ramu, wi-fi, ekran dotykowy.
    Przypomniałem sobie mojego starego giganta PC z prockiem AMD 300MHz i 512MB
    rami i to była wtedy maszyna! Chodziło na tym wszystko, gry, aplikacje,
    programy, cuda nie widy:)
    Teraz patrzę ta tego malutkiego tableta i zdaje sobie sprawę ze mam przed
    sobą cztery razy mocniejszą bestię. Ale na tym tablecie nic praktycznie nie
    ma (jak pod linuksem) jedyne co potrafi to korzystać z internetu, ale i tak
    nie do końca.
    Więc zastanawiam się po co w takim tablecie taka potężna moc obliczeniowa?
    Z oglądaniem filmów, słuchaniem muzyki i surfowaniem w necie radziła sobie
    bez problemów moja stara bestia 300MHz, więc po co w tym talbecie taki
    procek i tyle pamięci?
    Da się jakoś sensownie wykorzystać ten tablet?

  • 2. Data: 2013-03-07 13:44:12
    Temat: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Od: "juzek" <n...@d...ci.tej.nocy>

    "miab" napisał:
    > Ale nie Full HD do tego zakodowanych H.246.

    Przecież ten tablet nie ma rozdzielczości HD, więc o żadnym oglądaniu filmów
    HD nie ma mowy, on ma zaledwie 80x400, więc nawet mniej niż mój stary
    PCbestia.

    > Ale nie po dzisiejszych wielomegabajtowych stronach
    > z flashem i innymi wynalazkami

    Mój stary PC bestia AMD 300MHz bez problemu sobie radzi z dzisiejszymi
    stronami www z różnymi wynalazkami a ten tablecik to nawet tych wynalazków
    nie obsługuje, bo nie ma javy ani flasha, więc na kurniku sobie na nim nie
    pograsz.

    > Taki słabieńki raczej do niczego innego nie.
    > Jakąś Tegra4 czy inny czterordzeniowy pewnie do czegoś tak.

    Mój stary PC bestia wymiata wszystko, więc dlaczego ten tablecik znacznie
    mocniejszy do niczego się nie nada?

  • 3. Data: 2013-03-07 13:49:38
    Od: <news>

    "Marx" napisał:
    > to odpal go teraz i zobacz co potrafi :) Nie zapomnij że megaherce w arm
    > to trochę co innego niż w x86

    Ale co mam odpalić jak tam nic nie ma? Ten android pod tym względem podobny
    do linuxa:)
    Nie da się na tego tableta XP zainstalować?

    Jak byś wyjaśnił czym się różnią megaherce w arm od x86 to byłbym wdzięczny.

  • 4. Data: 2013-03-07 14:37:07
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-07 11:00, juzek pisze:
> [...]

    Taki słabieńki raczej do niczego innego nie.
    Jakąś Tegra4 czy inny czterordzeniowy pewnie do czegoś tak.

    miab

  • 5. Data: 2013-03-07 15:54:26
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 07.03.2013 11:00, juzek wrote:
> [...]
    to trochę co innego niż w x86

    > Da się jakoś sensownie wykorzystać ten tablet?
    jako pilot do XBMC

    Marx

  • 6. Data: 2013-03-07 15:59:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-03-07 11:00, Użytkownik juzek napisał:

    > Przeglądając jego parametry widzę ze to porządna maszyna, procesor jedno
    > rdzeniowy ARM 1GHz, 512MB ramu, wi-fi, ekran dotykowy.

    Po parametrach powiedział bym że to telefon z Androidem a nie
    porządny tablet.

    > Da się jakoś sensownie wykorzystać ten tablet?

    Zawsze się da. Dopisz go sobie do sygnaturki i masz +3 do lansu.
    Ustaw go ładnie w widocznym miejscu na podstawce i jak kogoś
    zaprosisz do domu to masz kolejne +3 do lansu. Noś ze sobą
    i w komunikacji miejskiej (- 50 do lansu) wyjmuj i udawaj że
    coś czytasz, masz kolejne +3 do lansu.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-03-07 16:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik news ...

    > Ale co mam odpalić jak tam nic nie ma?

    masz odpalic tego twojego 300 i zobaczyc co na nim obecnie chodzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 8. Data: 2013-03-08 07:59:21
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > zaprosisz do domu to masz kolejne +3 do lansu. Noś ze sobą
    > i w komunikacji miejskiej (- 50 do lansu) wyjmuj i udawaj że

    Zapomniałeś o słit foci w w brudnym lusterku z kiblem w tle ;)

  • 9. Data: 2013-03-08 09:30:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-07 16:59, Budzik pisze:
    > masz odpalic tego twojego 300 i zobaczyc co na nim obecnie chodzi...
    Ano pewnie nic. Jak na Linuksie :->

    Maciek

  • 10. Data: 2013-03-08 09:35:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-07 15:59, RadoslawF pisze:
> [...]
    > zaprosisz do domu to masz kolejne +3 do lansu. Noś ze sobą
    > i w komunikacji miejskiej (- 50 do lansu) wyjmuj i udawaj że
    Przesadzasz. Lasek na to nie wyrwie, chyba że te mniej oblatane, które
    nie odróżniają tableta z Biedronki od iPada ;-)

    Maciek