  • Data: 2013-03-10 23:31:30
    Temat: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padre wrote in <news:khi6va$fuf$1@mx1.internetia.pl>
    > Już kilka razy w życiu podchodziłem do Linuksa i za każdym razem
    > okazywało się, że co najmniej połowa niezbędnych mi aplikacji nie ma
    > linuksowych odpowiedników ani nie daje się pod Linuksem uruchomić w
    > żaden sposób.

    MS Word, Photoshop, nawet AutoCAD mozna uruchomic pod Linuksem.
    http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=app
    lication&iId=86
    Znaczna czesc aplikacji Windowsowych dziala. Wlasnie pisze z 40tude Dialog.
    http://dialog.datalist.org/downloads/download.html
    Nie ma on natywnej wersji dla Linuksa, pomimo to jednak wlasnie uruchomilem
    go pod Fedora.

    > O w pelni funkcjonalnych sterownikach do posiadanego
    > sprzetu laskawie nie wspomne.

    Kontrprzyklad: rejestrator studyjny E-MU 0204. Pod Linuksem pracuje
    praktycznie out of the box (trzeba tylko w ustawieniach przelaczyc na niego
    z wbudowanej karty dzwiekowej). Pod Windowsem 7 wymaga instalacji
    sterownikow producenta, sam Windows driverow nie posiada, nawet nie potrafi
    pobrac ze strony MS. Na dodatek pod Win 7 sterowniki sa podobno tragiczne,
    pod Linuksem nie sprawia problemow.

    Podobnie jest ze znaczna iloscia modemow 3G.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info