  • Data: 2012-02-28 22:49:06
    Temat: Re: t-mobile na kart
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 22:39:26 +0100, 1634Racine napisał(a):
    > J.F in news:jiivk0$732$1@inews.gazeta.pl
    > wklepuje w kalendarz, by mi przypomnialo,że jest dzien zagłady (alarm
    > powtarzalny) i juz jasne,ze trzeba doladowac: minuta roboty z
    > natychmiastową wysylka juz gotowego w archiwum sms-a.

    potem odczekaj az wlacza, wyslij kolejnego sms, zeby sie dowiedziec kiedy
    bedzie kolejny sadny dzien, ustaw alarm na 6 rano, bo oczywiscie nie mozna
    dzien wczesniej zamowic, musi byc po zakonczeniu okresu poprzedniego,
    i pilnuj wlasnych planow, jesli to ma byc maly wnuczek czy babcia, do
    ktorego telefonu nie masz dostepu na codzien ..

    > o co chodzi z podwojnym doladowaniem w tmobile na zwykly prepaid? o to
    > chodzi?:
    > wysłać bezpłatnego SMSa o treści "TAK" pod numer 80402,
    > doładować konto jednorazowo za kwotę minimum 25 zł
    > w ciągu 5 dni doładuj jeszcze raz konto

    Mniej wiecej - tylko to chyba nie jest aktualna oferta.
    P.S.ponoc aktualnie jest podwojne - widzial ktos na oficjalnej stronie ?

    > - po jakie licho doladowywac po 5 dniach?

    w ciagu 5 dni a nie po 5 dniach. Na dobra sprawe to i po 5 sekundach mozna,
    ale radze doczytac aktualny regulamin.

    > np. 5zl, ktore stanie sie 10zl?
    > w orange doladowujesz np. 25zl, slesz z tego sms-a za 6zl dla TRZECH
    > numerow, 19zl masz na rozmowy przez miesiac.Malo? To doladowujesz.
    > cos mi sie zdaje,że tmobile w sprawie "trzy zaprzyjaznione numery" ma gorsza
    > ofertę.

    Doladowujesz 25zl, zaraz doladowujesz 150zl, to sie zamienia na 325zl, z
    ktorych mozesz placic za te 3 numery przez 7 miesiecy = 84 zl, i jeszcze ci
    zostanie 241/7=34 zl co miesiac do wygadania. I co jest lepsze ?
    I masz pol rokiu spokoju do nastepnego podwojnego doladowania, i nie trzeba
    alarmow przestawiac co miesiac, zeby sms na czas wyslac :-)

    J.