  • Data: 2012-02-29 14:48:10
    Temat: Re: t-mobile na kart
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. in news:5dn7ijczjrbm.d4mg73e97vy1$.dlg@40tude.net
    > potem odczekaj az wlacza,

    jesli o mnie chodzi, to (prawie) zawsze od razu. sporadycznie czekalem.

    > wyslij kolejnego sms, zeby sie dowiedziec kiedy
    > bedzie kolejny sadny dzien,

    a co szkodzi wyslac STAN? wowczas podaja wiecej niz "za 30 dni", podaja
    date.

    > ustaw alarm na 6 rano, bo oczywiscie nie mozna
    > dzien wczesniej zamowic,

    ustawiam alarm na dzien ostatni, wyje o dziennej godzinie i wiem,ze to
    ostatni dzien. nastepnego dnia, albo i po 24 jak kaprys taki - sle sms.

    wiesz, nie przesadzajmy, moze byc prosciej, ale jesli nie jestes
    analfabeta - sprawa do przejscia :)
    Wazniejsze jest to, że w sms za 6zl masz 3-y zaprzyjaznione numery przez
    miesiac za 3gr/min. slesz jednym sms-em a nie na raty, trzema. I tanszym :)
    :)

    > Mniej wiecej - tylko to chyba nie jest aktualna oferta.
    > P.S.ponoc aktualnie jest podwojne - widzial ktos na oficjalnej stronie ?

    rzucilem okiem na jakies najszybsze starocie ofertowe.

    prawdopodobniejest cos na rzeczy :)