  • 1. Data: 2012-02-28 11:33:11
    Temat: t-mobile na kartę
    Od: "Cpl" <n...@s...com>

    Witajcie, jako żem już stary pryk a nawigacja po stronie t-mobile jest
    fatalna poradźcie mi taką rzecz. Mam dwoje wnuków + osobisty numer w T-m na
    abonament. Chcę wnukom kupić telefony + karty prepaid - i żeby do mnie miały
    bezpłatne albo śmiesznie tanie połączenia. Znalazłem tylko taka ofetę gdzie
    się kupuje 2 karty i między tymi numerami jest za darmo, ale juz do innych
    numerów nie.

  • 2. Data: 2012-02-28 11:54:19
    Temat: Re: t-mobile na kartę
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cpl nabazgrał(a):

> [...]
    > mnie miały bezpłatne albo śmiesznie tanie połączenia. Znalazłem tylko
    > taka ofetę gdzie się kupuje 2 karty i między tymi numerami jest za

    Dla TT
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    hot/taryfy_archiwalne/obniz_koszty_nowytt

    Ale można to zrobić od strony abonamentu:

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/abonam
    ent/uslugi_dodane/siec_rodzinna

  • 3. Data: 2012-02-28 13:06:24
    Temat: Re: t-mobile na kart
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    Cpl nabazgrał(a):
> [...]

    >Dla TT
    >http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta
    /hot/taryfy_archiwalne/obniz_koszty_nowytt

    Taryfy archiwalne !

    Byc moze Numerki za grosze
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    uslugi/obniz_koszty/obniz_koszty_hot/numerki_za_gros
    ze

    Tylko to trzeba pilnowac - niby przedluza sie automatycznie, ale
    srodki co miesiac musza byc.

    Inna sprawa - czy to sie oplaca ? 4 zl to 13 minut rozmow, wnuki
    dzwonia codziennie i domagaja sie opowiadania bajek ?

    >Ale można to zrobić od strony abonamentu:
    >http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/abona
    ment/uslugi_dodane/siec_rodzinna

    I to bedzie najlepsze.

    J.

  • 4. Data: 2012-02-28 13:35:05
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Cpl nabazgrał(a):
    hot/taryfy_archiwalne
    > Taryfy archiwalne !

    Mogłem żle skopiować linka ... ale ogólnie pod wskazanym adresem są oferty
    promo.

> [...]
    > niz_koszty_hot/numerki_za_grosze
    > Tylko to trzeba pilnowac - niby przedluza sie automatycznie, ale srodki co

    Jak nie ma to chyba wysyła sms-a z automatu ?

    Tak też mi się wydaje.

  • 5. Data: 2012-02-28 16:28:53
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F in news:jiijgh$slb$1@inews.gazeta.pl
    [.........]
> [...]
    > niz_koszty_hot/numerki_za_grosze
    > Tylko to trzeba pilnowac - niby przedluza sie automatycznie, ale srodki co

    czyli za komendę smsową za 4zl mam miesiac rozmow z JEDNYM numerem t-mobile
    po 3gr/min...

    w orange w jednym sms=6zl mozna wklepac trzy numery (orange,lub
    stacjonarne!) i na te TRZY numery sa rozmowy po 3gr... Szkoda, że tmobile na
    karte kiepski w tej sprawie...

  • 6. Data: 2012-02-28 16:33:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >w orange w jednym sms=6zl mozna wklepac trzy numery (orange,lub
    >stacjonarne!) i na te TRZY numery sa rozmowy po 3gr... Szkoda, że

    Ale sie przedluza automatycznie, a w orange kurwicy mozna z tym
    dostac.
    Poza tym w T-mobile jest podwojne doladowanie i juz wychodzi tak samo
    drogo, a w orange nie ma, i wychodzi drozej do innych numerow :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-02-28 17:09:01
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    dwa slowa: Play

  • 8. Data: 2012-02-28 19:45:27
    Od: "Cpl" <n...@s...com>

    Użytkownik "Gabor" <G...@b...pl> napisał w wiadomości

    > dwa slowa: Play

    Chętnie, ale muszę poczekać 9 miesięcy... Lojalka...

  • 9. Data: 2012-02-28 21:39:10
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Gabor in news:jij1ni$d69$1@inews.gazeta.pl
    > dwa slowa: Play

    _musze_ tmobile.

  • 10. Data: 2012-02-28 21:39:26
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F in news:jiivk0$732$1@inews.gazeta.pl
    > Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    > J.F in news:jiijgh$slb$1@inews.gazeta.pl
    > Ale sie przedluza automatycznie, a w orange kurwicy mozna z tym dostac.

    wklepuje w kalendarz, by mi przypomnialo,że jest dzien zagłady (alarm
    powtarzalny) i juz jasne,ze trzeba doladowac: minuta roboty z
    natychmiastową wysylka juz gotowego w archiwum sms-a.

    > Poza tym w T-mobile jest podwojne doladowanie i juz wychodzi tak samo
    > drogo, a w orange nie ma, i wychodzi drozej do innych numerow :-)

    o co chodzi z podwojnym doladowaniem w tmobile na zwykly prepaid? o to
    chodzi?:

    wysłać bezpłatnego SMSa o treści "TAK" pod numer 80402,
    doładować konto jednorazowo za kwotę minimum 25 zł
    w ciągu 5 dni doładuj jeszcze raz konto

    - po jakie licho doladowywac po 5 dniach? np. 5zl, ktore stanie sie 10zl?
    w orange doladowujesz np. 25zl, slesz z tego sms-a za 6zl dla TRZECH
    numerow, 19zl masz na rozmowy przez miesiac.Malo? To doladowujesz.
    cos mi sie zdaje,że tmobile w sprawie "trzy zaprzyjaznione numery" ma gorsza
    ofertę.