  • Data: 2012-02-29 21:16:03
    Temat: Re: t-mobile na kart
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 15:48:10 +0100, 1634Racine napisał(a):
    > J.F. in news:5dn7ijczjrbm.d4mg73e97vy1$.dlg@40tude.net
    > jesli o mnie chodzi, to (prawie) zawsze od razu. sporadycznie czekalem.

    > a co szkodzi wyslac STAN? wowczas podaja wiecej niz "za 30 dni", podaja
    > date.

    No o tym mowie - odczekac jednak tych pare minut, wyslac stan, poprawic
    alam ...

    > ustawiam alarm na dzien ostatni, wyje o dziennej godzinie i wiem,ze to
    > ostatni dzien. nastepnego dnia, albo i po 24 jak kaprys taki - sle sms.

    No tak, ale trzeba pamietac "jutro zaczynam dzien od sms, jutro zaczynam
    dzien od sms" ...

    > wiesz, nie przesadzajmy, moze byc prosciej, ale jesli nie jestes
    > analfabeta - sprawa do przejscia :)

    do przejscia, tym niemniej jak sie ma kilka telefonow do pilnowania ktore
    uzywaja inne osoby, to sie zaczyna robic meczace :-)

    > Wazniejsze jest to, że w sms za 6zl masz 3-y zaprzyjaznione numery przez
    > miesiac za 3gr/min. slesz jednym sms-em a nie na raty, trzema. I tanszym :)
    > :)

    A w tmobile masz 3 zaprzyjaznione numery bez zadnych sms (tzn bez
    comiesiecznych) i tak samo drogie, za to rozmowy tansze :-)

    J.