  • Data: 2012-12-20 11:25:24
    Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-19, PMG <p...@p...pl> wrote:

    > Jedź za wszystkimi :-). Jedyna słuszna droga to:
    >
    > 1) Zjazd z A2 na węźle Pruszków do Pruszkowa
    > 2) Cały czas prosto (prawie zawsze korek), przez rondo i wiadukt
    > 3) za wiaduktem w lewo (ul. Prusa);
    > 4) i zaraz na prawy pas do skrętu w prawo w al. Jerozolimskie.
    > 5) Jerozolimskimi na Warszawę, za pierwszymi światłami jest ograniczenie
    > chyba 70 i za łukiem często suszą.
    > 6) na drugich światłach w lewo (lewoskręt) w ul Tysiąclecia do Piastowa;
    > 6) prosto przez wiadukt i zaraz za wiaduktem na rondzie w prawo.
    > 7) Cały czas prosto jak droga prowadzi i jesteś na miejscu

> [...]

    Dzięki za pomoc :)
    No właśnie dźwigowa coś mi świtała, że zamknięta.
    W piastowie z tego co sie dowiedzialem na tysiaclecia jest jakaś
    tonażówka i na wiadukcie też.
    Pojechałem od 719 w lewo w Spisaka i dalej juz trafilem. Okazalo sie, ze
    adres byl na Traktorzystow ale trzeba bylo przejechac tam pod wiaduktem
    3.9 na Cierlickiej i zajechac od tyłu.

    --
    WildS