  • Data: 2012-12-21 02:35:27
    Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-20, jerzu <t...@i...pl> wrote:
    > Widzę że nieaktualne :)) No to byłeś jakieś 100 metrów od mojej
    > firmowej miejscówki. Na drugi raz nie kombinuj, tylko Dźwigową jedź,
    > tam jest ograniczenie tonażowe ale i tak wszystko do dawnego Ursusa
    > ciągnie.

    Spokojnie, zamiast Dźwigowej udało mi się zaliczyć 30t na wiadukcie w
    Pruszkowie co z autostrady 718 do 719 prowadzi ;)

    Swoją drogą co to w ogole jest za ograniczenie 30t? Jakiś relikt
    przeszłości chyba. Często można spotkać w różnych dziwnych miejscach bez
    możliwości objazdu żadnego czy nawet zawrócenia, postawione przed samym
    obiektem. Zupełnie jak wiadukty 3.8 i 3.9 wczesniej nie sygnalizowane.

    WTEM!... wiadukt ;)

    --
    WildS