eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm"szybki" sms z bankow do sieci play.Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Date: Mon, 22 Nov 2010 12:54:29 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 52
    Message-ID: <icdlll$gha$1@news.onet.pl>
    References: <4cdaaf49$0$22813$65785112@news.neostrada.pl> <ibebdr$ad6$1@news.onet.pl>
    <4cdab253$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    <ibf539$jmk$1@mx1.internetia.pl> <icbosm$r8i$4@news.onet.pl>
    <icc95i$c0r$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.241.1.188
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290426869 16938 213.241.1.188 (22 Nov 2010 11:54:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Nov 2010 11:54:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; pl; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <icc95i$c0r$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1002566
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10-11-22 00:09, Piotr M pisze:
    >> Oprocz poglosu podczas dzwonienia na stacjonarne.
    >
    > Ty wiesz że jak dzwonie na jeden właśnie numer, to mnie właśnie dopadło.
    > Zwalałem na numer odbiorcy. No wykrakałeś i mam.
    >

    :)
    Ja juz sie nauczylem z tym zyc.

    >>> - ale za to reklamacje rozpatrują szybko i dobrze ;P
    >>
    >> A to to juz niezly zart.
    >
    > Przeżyłem kilka, napisałem prawdę.

    A mnie wkurzaja standardowe odpowiedzi w stylu:

    "W odpowiedzi uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego szablonu:

    oNr abonenta dzwoniącego:
    oNr abonenta odbierającego:
    oCzy problem dotyczy połączeń do jednej osoby czy do różnych osób?
    oCzęstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
    oMiasto, w którym wystąpił problem:
    oDzielnica, w której wystąpił problem:
    oUlica, przy której wystąpił problem:
    oCzy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
    oCzy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
    oModel telefonu:
    oKomunikat na wyświetlaczu:
    oJakie komunikaty słychać w słuchawce?
    oCzy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
    nie / brak próby) ?
    oOd kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
    oKRÓTKI OPIS PROBLEMU:

    Umożliwi nam to na dokładne przeanalizowanie całej sprawy i udzielenie
    wyczerpującej odpowiedzi w tej kwestii. W odpowiedzi zwrotnej prosimy o
    powołanie się na numer powyższego zgłoszenia.

    W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą
    Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej,
    Punktu Sprzedaży lub dzwoniąc pod numerem 790 500 500.

    Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
    się w nim
    szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
    dostępnych usług.
    Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
    bieżąco śledzić
    status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: