-
Data: 2010-11-22 20:17:52
Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 22 Lis, 12:54, neoniusz pisze...
> A mnie wkurzaja standardowe odpowiedzi w stylu:
>
> "W odpowiedzi uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego szablonu:
>
> *Nr abonenta dzwoniącego:
> *Nr abonenta odbierającego:
> *Czy problem dotyczy połączeń do jednej osoby czy do różnych osób?
> *Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
> *Miasto, w którym wystąpił problem:
> *Dzielnica, w której wystąpił problem:
> *Ulica, przy której wystąpił problem:
> *Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
> *Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
> *Model telefonu:
> *Komunikat na wyświetlaczu:
> *Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
> *Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
> nie / brak próby) ?
> *Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
> *KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
>
> Umożliwi nam to na dokładne przeanalizowanie całej sprawy i udzielenie
> wyczerpującej odpowiedzi w tej kwestii. W odpowiedzi zwrotnej prosimy o
> powołanie się na numer powyższego zgłoszenia.
>
> W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą
> Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej,
> Punktu Sprzedaży lub dzwoniąc pod numerem 790 500 500.
>
> Zapraszamy do serwisu Play24 na stroniewww.24.playmobile.pl. Znajdują
> się w nim
> szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
> dostępnych usług.
> Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
> bieżąco śledzić
> status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź."
Przebrnąłem kilka razy przez tą głupawą ankietę i zawsze dostawałem
odpowiedź
w stylu: "dziękujemy..........po wnikliwym przeanalizowaniu....... nie
stwierdziliśmy
żadnych opisanych nieprawidłowości...... w razie pytań i
wątpliwości... itd" a uszkodzenia
wciąż się powtarzały.
Ręce opadały, ale tak to tylko w Play :)
Ircys
Najnowsze wątki z tej grupy
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=