eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm"szybki" sms z bankow do sieci play.Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
  • Data: 2010-11-22 20:17:52
    Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 22 Lis, 12:54, neoniusz pisze...
    > A mnie wkurzaja standardowe odpowiedzi w stylu:
    >
    > "W odpowiedzi uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego szablonu:
    >
    > *Nr abonenta dzwoniącego:
    > *Nr abonenta odbierającego:
    > *Czy problem dotyczy połączeń do jednej osoby czy do różnych osób?
    > *Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
    > *Miasto, w którym wystąpił problem:
    > *Dzielnica, w której wystąpił problem:
    > *Ulica, przy której wystąpił problem:
    > *Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
    > *Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
    > *Model telefonu:
    > *Komunikat na wyświetlaczu:
    > *Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
    > *Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
    > nie / brak próby) ?
    > *Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
    > *KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
    >
    > Umożliwi nam to na dokładne przeanalizowanie całej sprawy i udzielenie
    > wyczerpującej odpowiedzi w tej kwestii. W odpowiedzi zwrotnej prosimy o
    > powołanie się na numer powyższego zgłoszenia.
    >
    > W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą
    > Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej,
    > Punktu Sprzedaży lub dzwoniąc pod numerem 790 500 500.
    >
    > Zapraszamy do serwisu Play24 na stroniewww.24.playmobile.pl. Znajdują
    > się w nim
    > szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
    > dostępnych usług.
    > Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
    > bieżąco śledzić
    > status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź."

    Przebrnąłem kilka razy przez tą głupawą ankietę i zawsze dostawałem
    odpowiedź
    w stylu: "dziękujemy..........po wnikliwym przeanalizowaniu....... nie
    stwierdziliśmy
    żadnych opisanych nieprawidłowości...... w razie pytań i
    wątpliwości... itd" a uszkodzenia
    wciąż się powtarzały.
    Ręce opadały, ale tak to tylko w Play :)

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: