  • Data: 2010-08-27 06:56:16
    Temat: Re: szkoda calkowita...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail x...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Co masz na mysli?

    > No tak, ale maja albo naprawic albo wyplacic w pieniadzu, a nie dac
    > grosze i wrak na pocieszenie, z ktorym nie wiadomo co zrobic. Albo
    > naprawiaja albo maja mi zaplacic za naprawe (jesli koszt naprawy jest
    > mniejszy niz wartosc auta przed szkoda).

    a kto ci kaze brac wrak, z ktorym nie wiadomo co zrobic?
    Jak mi ostatnio wycenili wrak na jakies 3.000 to napisałem, ze poprosze o
    wskazanie miejsca, gdzie mam go za taka cene sprzedac.
    To od razu zmienili na 1100 i wskazali chetny do zakupu skład złomu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.