  • Data: 2010-08-27 14:19:15
    Temat: Re: szkoda calkowita...
    Od: "danio" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli N > (W1 - W2), to jest to tzw. szkoda całkowita. Czyli, inaczej
    > mówiąc, jeśli różnica wartości samochodu przed wypadkiem i po wypadku jest
    > niższa niż koszty naprawy, to mamy do czynienia ze szkodą całkowitą."
    >
    > Pieprzenie?\

    Stary nie panikuj poczekaj na konkretny kosztorys ,dla przykladu powiem ci
    jak bylo u mnie golf II turbodiobel rok 87r szkoda calkowita przyjechal pan
    rzeczoznawca popisal porobil fotki i wyszlo tak
    (to mialem jako 2 wozek do pracy do ciorania po dziurach) wartosc rynkowa
    ~~~2.800 szkody wyplacili 2200 :) w zyciu za tyle by tego nie sprzedal w
    takim stanie jakim byl przed unfalem z racji korozji :) reszte czyli
    powiedzmy wrak (uderzony w lewe drzwi i słupek na chodzie) poszlo za 700zl
    razem 2900zl takze nie stresuj sie i czekaj na wycene Pozd