  • Data: 2009-12-07 11:18:37
    Temat: Re: superheterodyna AM na tranzystorach
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@a...control.slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Atlantis napisał:

    > Nie... Wciąż poluję na odpowiednią lampkę na Allegro, ale pomysł ciągle
    > żywy i aktualny. Bynajmniej nie odszedłem od niego w związku o
    > tranzystorową superheterodynę.

    Leży tego trochę na alledrogo:
    zalecana 3S4T
    http://www.allegro.pl/item839928459_3s4t_kultowe_lam
    py_do_szarotki.html
    całkiem niezła 1S5T
    http://www.allegro.pl/item838068328_lampy_1s5t_tunsr
    am_nowe.html
    taka sobie, ale może być 1T4T
    http://www.allegro.pl/item842673861_lampy_1t4t_nos.h
    tml
    i całkiem ciekawa i ładnie sprawująca się w reakcyjniaku pentoda
    subminiaturowa:
    http://www.allegro.pl/item834597945_5678_telefunken_
    nos_y.html

    Pozdrawiam