  • Data: 2013-01-06 16:13:22
    Temat: Re: stare budownictwo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Jan 2013 15:10:40 +0000 (UTC), AMX napisał(a):

    > W moim rozumieniu faron dostał władzę i pieniądze z podatków aby
    > budować kanały oraz spichlerze jak też utrzymywać armię. No to
    > sobie postawił piramidę.

    Faraon owszem. Ale my o bardziej nowozytnych czasach - akcjonariusze
    towarzystwa kolejowego za wlasne pieniadze.

    > Oprócz tego co napisał kogutek, gdzie nic nie można ująć ale
    > można coś dodać. Jak piszesz, sól była podstawowym środkiem
    > konserwującym ale niekoniecznie związanym z potrzebami
    > militarnymi. W Bibli jest symbolem ochrony przed zepsuciem. Dokąd
    > nie pojawiły się zamrażarki przechowywanie żywności - w
    > szczególności mięsa - było sztuką. Rodzina, nawet
    > wielopokoleniowa i wielodzietna nie zje całego świniaka zanim się
    > mięso nie zepsuje.

    Biblia zakazuje jedzenia swiniakow :-)

    Krowy co prawda jeszcze wieksze ... ale odkad Fenicjanie wynalezli
    pieniadze ... a nawet wczesniej, to nie problem ..

    %B3wny
    ec_kolejowy_PKP

    > Te wyglądają na czysto ozdobne.

    No i wlasnie one mnie tak bulwersuja :-)

    > To też opisywał ale wbrew pozorom nie jest to tak skuteczne jak
    > było niszczenie wież wodnych....

    Nie jest ? Wode mozna nalac chocby wiadrami.

    A taki tor ... najpierw trzeba sciac las, potem zrobic tysiace podkladow,
    potem ulozyc tor od nowa ... a nie wiem czy i szyn nie trzeba na nowo, bo
    te pogiete. Rok roboty.

    J.