  • Data: 2013-01-07 00:43:32
    Temat: Re: stare budownictwo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 06 Jan 2013 20:02:48 +0100, anhin napisał(a):

    > ależ nie. O tym właśnie piszę. Kod kulturowy obowiązywał bez względu na
    > stosunki własnościowe; było oczywiste i dla fabrykanta, i dla dyrektora
    > towarzystwa kolejowego, że należy się do niego stosować. Prawa czy
    > zarządzenia miejskie nie miały nic do rzeczy.

    No to wracamy do pytania ... budownictwo bylo tansze, czy oni bogatsi byli,
    ze stac ich bylo na ten kod ?

    > chyba nie piszemy o tym samym. Ta siatka tworzyła się "sama" w ciągłym
    > rozwoju od wczesnego średniowiecza, a w "nowych", XIX wiecznych
    > osiedlach była naśladowana też nieintencjonalnie, po prostu tak
    > wychodziło.

    A, to chyba nie piszemy o tym samym.
    http://maps.google.com/maps?ll=51.088806,17.017994&z
    =14

    Ktos uznal ze potrzebne jest mu na mapie piekne kolko z 6 promieniami.

    Przy czym, zeby to zrobic ... chyba cos musieli wyburzyc, albo to juz przy
    planowaniu rozbudowy zaplanowano ...

    J.