  • Data: 2012-12-27 22:52:43
    Temat: Re: stare budownictwo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Dec 2012 15:42:43 +0100, Sebastian napisał(a):
    > Teraz to ważne są oprócz kosztów jeszcze trzy rzeczy: terminy, terminy,
    > terminy:)
    > O ile postawienie piętra o przekroju prostokąta to jest tydzień, to takie
    > popierdółki to z miesiąc dodatkowo.

    Budowa na 4 lata zaplanowana ...

    > Teraz budynki robi developer, dawniej pewnie gmina.

    Kiedys trafilem na informacje jak to rajcy odrzucili projekt budynku
    wodociagow, bo ... za malo reprezentacyjny byl.

    Ale dworce kolejowe to chyba nie gminy stawialy, tylko prywatne spolki.
    Albo np browar
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Browar_Piastowski

    Czyzby na calym swiecie obowiazywalo "zastaw sie, a postaw sie" ? :-)
    Niemcy to wiem - lubia sie pochwalic.

    J.