-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: silnik Punto 1,2
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jc5p75$hpl$1@inews.gazeta.pl> <jc5r45$me7$1@mx1.internetia.pl>
<jc5t0r$12g$1@inews.gazeta.pl> <op.v6ed74w2seilgq@fujitsu-siemens>
<jc72r0$pq9$1@polsl.pl> <19jz7x2cq789b$.85wksundk88g$.dlg@40tude.net>
<jc8eku$q4l$1@inews.gazeta.pl>
Date: Tue, 13 Dec 2011 22:39:43 +0100
Message-ID: <d...@4...net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.38.37
X-Trace: 1323812385 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1208 83.25.38.37:6000
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420269
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 13 Dec 2011 22:04:13 +0100, Czesław Wiśniak wrote:
>> Winne są bardzo słabe gwinty w górnej części głowicy
>
> Co to znaczy "bardzo slabe gwinty" ?
Wartości momentów piszę z pamięci, bo literatura została w garażu.
Ale z tego co pamiętam to instrukcja mówi żeby pokrywę zaworów dokręcać
momentem 10Nm, a to bardzo lekko - za lekko, bo właśnie kończy się to
poceniem, a czasami nawet się to potrafi rozkręcić.
A ta wartość wynika właśnie z tego że próbując dokręcić to cokolwiek
mocniej urywają się te aluminiowe gwinty (płytkie i jakoś kiepsko
nagwintowane).
Zrobiłem u mnie nowe gwinty na sprężynkach, uszczelkę posmarowałem
silikonem (po którymś skręcaniu w ogóle z niej zrezygnowałem na rzecz
silikonu), no i koniec problemów z tą uszczelką.
> Fakt, ze pod deklami troche sie poci
> ale nie wplywa to na 'nic szczegolnego", na moj gust mogli troche lepiej
> rozlozyc otwory. Po 100tys czesto tez dosyc dlugo na zimnym slychac
> popychacze hydr. ale to tez nie jest jakis wielki problem.
No ja u siebie któregoś razu popychacze wymieniłem, ale drogo było - to
chyba najdroższy zestaw części tego silnika.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 22:47 Michał sirapacz Gut
- 14.12.11 10:55 Agent
- 14.12.11 11:55 Kuba \(aka cita\)
- 14.12.11 16:39 Cavallino
- 14.12.11 16:53 r...@k...pl
- 14.12.11 20:40 Tomasz Pyra
- 14.12.11 21:19 ag
- 16.12.11 17:15 Sylwester Łazar
- 16.12.11 17:20 Sylwester Łazar
- 16.12.11 17:38 Cavallino
- 19.12.11 10:20 4CX250
- 19.12.11 10:11 4CX250
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?