eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilnik Punto 1,2 › Re: silnik Punto 1,2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: silnik Punto 1,2
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jc5p75$hpl$1@inews.gazeta.pl> <jc5r45$me7$1@mx1.internetia.pl>
    <jc5t0r$12g$1@inews.gazeta.pl> <op.v6ed74w2seilgq@fujitsu-siemens>
    <jc72r0$pq9$1@polsl.pl> <19jz7x2cq789b$.85wksundk88g$.dlg@40tude.net>
    <jc8eku$q4l$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Tue, 13 Dec 2011 22:39:43 +0100
    Message-ID: <d...@4...net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.38.37
    X-Trace: 1323812385 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1208 83.25.38.37:6000
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420269
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 13 Dec 2011 22:04:13 +0100, Czesław Wiśniak wrote:

    >> Winne są bardzo słabe gwinty w górnej części głowicy
    >
    > Co to znaczy "bardzo slabe gwinty" ?

    Wartości momentów piszę z pamięci, bo literatura została w garażu.

    Ale z tego co pamiętam to instrukcja mówi żeby pokrywę zaworów dokręcać
    momentem 10Nm, a to bardzo lekko - za lekko, bo właśnie kończy się to
    poceniem, a czasami nawet się to potrafi rozkręcić.

    A ta wartość wynika właśnie z tego że próbując dokręcić to cokolwiek
    mocniej urywają się te aluminiowe gwinty (płytkie i jakoś kiepsko
    nagwintowane).

    Zrobiłem u mnie nowe gwinty na sprężynkach, uszczelkę posmarowałem
    silikonem (po którymś skręcaniu w ogóle z niej zrezygnowałem na rzecz
    silikonu), no i koniec problemów z tą uszczelką.

    > Fakt, ze pod deklami troche sie poci
    > ale nie wplywa to na 'nic szczegolnego", na moj gust mogli troche lepiej
    > rozlozyc otwory. Po 100tys czesto tez dosyc dlugo na zimnym slychac
    > popychacze hydr. ale to tez nie jest jakis wielki problem.

    No ja u siebie któregoś razu popychacze wymieniłem, ale drogo było - to
    chyba najdroższy zestaw części tego silnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: