-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: silnik Punto 1,2
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jc5p75$hpl$1@inews.gazeta.pl> <jc5r45$me7$1@mx1.internetia.pl>
<jc5t0r$12g$1@inews.gazeta.pl> <op.v6ed74w2seilgq@fujitsu-siemens>
<jc72r0$pq9$1@polsl.pl> <19jz7x2cq789b$.85wksundk88g$.dlg@40tude.net>
<jc8eku$q4l$1@inews.gazeta.pl>
Date: Tue, 13 Dec 2011 22:39:43 +0100
Message-ID: <d...@4...net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.38.37
X-Trace: 1323812385 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1208 83.25.38.37:6000
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420269
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 13 Dec 2011 22:04:13 +0100, Czesław Wiśniak wrote:
>> Winne są bardzo słabe gwinty w górnej części głowicy
>
> Co to znaczy "bardzo slabe gwinty" ?
Wartości momentów piszę z pamięci, bo literatura została w garażu.
Ale z tego co pamiętam to instrukcja mówi żeby pokrywę zaworów dokręcać
momentem 10Nm, a to bardzo lekko - za lekko, bo właśnie kończy się to
poceniem, a czasami nawet się to potrafi rozkręcić.
A ta wartość wynika właśnie z tego że próbując dokręcić to cokolwiek
mocniej urywają się te aluminiowe gwinty (płytkie i jakoś kiepsko
nagwintowane).
Zrobiłem u mnie nowe gwinty na sprężynkach, uszczelkę posmarowałem
silikonem (po którymś skręcaniu w ogóle z niej zrezygnowałem na rzecz
silikonu), no i koniec problemów z tą uszczelką.
> Fakt, ze pod deklami troche sie poci
> ale nie wplywa to na 'nic szczegolnego", na moj gust mogli troche lepiej
> rozlozyc otwory. Po 100tys czesto tez dosyc dlugo na zimnym slychac
> popychacze hydr. ale to tez nie jest jakis wielki problem.
No ja u siebie któregoś razu popychacze wymieniłem, ale drogo było - to
chyba najdroższy zestaw części tego silnika.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 22:47 Michał sirapacz Gut
- 14.12.11 10:55 Agent
- 14.12.11 11:55 Kuba \(aka cita\)
- 14.12.11 16:39 Cavallino
- 14.12.11 16:53 r...@k...pl
- 14.12.11 20:40 Tomasz Pyra
- 14.12.11 21:19 ag
- 16.12.11 17:15 Sylwester Łazar
- 16.12.11 17:20 Sylwester Łazar
- 16.12.11 17:38 Cavallino
- 19.12.11 10:20 4CX250
- 19.12.11 10:11 4CX250
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=