  • 11. Data: 2009-06-10 13:03:24
    Temat: Re: sesja z Gortatem
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 10 Jun 2009 13:20:00 +0200, quent napisał(a):

    > http://sport.wp.pl/gid,11210594,kat,1786,galeriazdje
    cie.html?T[page]=1

    > IMHO totalna porazka...
    > Co sadzicie?

    No porażka, pytanie natomiast ile ta sesja kosztowała ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2009-06-10 13:03:31
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > No porażka, pytanie natomiast ile ta sesja kosztowała ;)

    Sugerujesz, ze za malo placili zeby sie postarac?

    Pozdr.

  • 13. Data: 2009-06-10 13:26:42
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > http://sport.wp.pl/gid,11210594,kat,1786,galeriazdje
    cie.html?T[page]=1

    > IMHO totalna porazka...
    > Co sadzicie?
    >
    > Pozdr.

    tak to jest jak amatorszczyzna bez pojecie zabiera sie
    za robienie profi zdjec. Na miejscu tego koszykarza
    nie wyrazilbym zgody na publikacje. A zleceniodawca
    powinien nie odebrac tej pracy. Wydawca powinien
    to skasowac patrzac juz na prevki. Czyli wniosek
    z tego jeden; gowno od fotografa po agencje/wydawnictwo.
    Ale sesja pewnie zmiescila sie w 500 ;)

    Roger

  • 14. Data: 2009-06-10 13:32:33
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Roger from Cracow napisał(a):
> [...]
    > to skasowac patrzac juz na prevki. Czyli wniosek
    > z tego jeden; gowno od fotografa po agencje/wydawnictwo.

    Panie Tadziu, pana syn ma aparat fotograficzny? Bo wiem pan przyjezdza z
    USA ten nasz Gokart, czy jak mu tam i trzeba mu zrobic zdjec, a pan
    Heniu na urlopie, ale zostawil klucze od studia...

    wer

  • 15. Data: 2009-06-10 13:34:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > to skasowac patrzac juz na prevki. Czyli wniosek
    > z tego jeden; gowno od fotografa po agencje/wydawnictwo.

    A mnie się wydaje, ''że takie były wizje artystyczne''. Bo owszem, robi
    się nie raz dziadostwo, ale tu to już jest Korea Północna...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 16. Data: 2009-06-10 13:57:56
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    a myślałem, że to ja nie potrafie robić zdjęć ludziom :)

    Ale najśmieszniejsze jest to, że 99% oglądających to ludzi powie: -
    ale zaje... fotki, takie amerykanskie!!!!!!

    Pozdrawiam
    Les

  • 17. Data: 2009-06-10 15:41:56
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 10 Jun 2009 15:03:31 +0200, quent napisał(a):

    > Sugerujesz, ze za malo placili zeby sie postarac?

    Mogło być tak, że wynajęto znajomego - amatora (co sugerują fotki).

    Zastanawiam się tylko, czy fotograf faktycznie był amatorem i wziął małą
    kasę, czy też właśnie odwrotnie. Dywagacja jest luźna, bo i tak się nie
    dowiemy, ale w naszym kraju wszystko jest możliwe ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 18. Data: 2009-06-10 16:49:14
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > Ktoś zrobił sesję, potem miało być obrobione (więc fotograf
    > się nie starał). Grafik to zobaczył, załamał się i zrezygnował
    > ze zlecenia - więc puścili co mieli ;-) Parę godzin przy PS
    > i wyszły by cacka ;-)

    Też mi się tak wydaje.
    To tania sesja, małe jak na takiego olbrzyma studio.
    Wszędzie prawie wystaje tło. Gdyby te zdjęcia przebrać i obrobić
    było by przyzwoicie.

  • 19. Data: 2009-06-10 17:31:39
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Zastanawiam się tylko, czy fotograf faktycznie był amatorem i wziął małą
    > kasę, czy też właśnie odwrotnie.

    Odwrotnie - czyli jak? :-)

  • 20. Data: 2009-06-10 18:55:54
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Zastanawiam się tylko, czy fotograf faktycznie był amatorem i wziął małą
    > kasę,

    http://www.google.com/search?hl=pl&q=Fot.+Kamil+Krza
    czy%C5%84ski

    chyba nie amator tzn. robi to za pieniądze....