  • 1. Data: 2009-06-10 11:20:00
    Temat: sesja z Gortatem
    Od: "quent" <x...@x...com>

    http://sport.wp.pl/gid,11210594,kat,1786,galeriazdje
    cie.html?T[page]=1

    IMHO totalna porazka...
    Co sadzicie?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2009-06-10 12:05:02
    Temat: Re: sesja z Gortatem
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości:

    > http://sport.wp.pl/gid,11210594,kat,1786,galeriazdje
    cie.html?T[page]=1
    > IMHO totalna porazka...
    > Co sadzicie?

    Sądzę, że aparat miał mocno brudną matrycę, a fotograf ciapa,
    że nie zauważył. No i kadry takie-se... ale ja się nie znam. ;)

    -- Zibi

  • 3. Data: 2009-06-10 12:08:22
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Dramat.

  • 4. Data: 2009-06-10 12:08:51
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Sądzę, że aparat miał mocno brudną matrycę, a fotograf ciapa,
    > że nie zauważył. No i kadry takie-se... ale ja się nie znam. ;)

    Matryca to pikus. Swiatlo i kadry to dramat :-/

    Pozdr.

  • 5. Data: 2009-06-10 12:20:13
    Od: Kurian <k...@p...com.pl>

    quent pisze:
    > http://sport.wp.pl/gid,11210594,kat,1786,galeriazdje
    cie.html?T[page]=1

    > IMHO totalna porazka...
    > Co sadzicie?
    >
    > Pozdr.

    tu jest z podpisem autora http://www.pzkosz.pl/?p=akt&id=1138
    i juz po lekkiej obrobce

    pozdrawiam
    Kurian

  • 6. Data: 2009-06-10 12:38:49
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 13:20:00 +0200, quent napisał(a):

    > IMHO totalna porazka...
    > Co sadzicie?

    Ktoś zrobił sesję, potem miało być obrobione (więc fotograf
    się nie starał). Grafik to zobaczył, załamał się i zrezygnował
    ze zlecenia - więc puścili co mieli ;-) Parę godzin przy PS
    i wyszły by cacka ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 7. Data: 2009-06-10 12:40:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał

    > Ktoś zrobił sesję, potem miało być obrobione (więc fotograf
    > się nie starał). Grafik to zobaczył, załamał się i zrezygnował
    > ze zlecenia - więc puścili co mieli ;-) Parę godzin przy PS
    > i wyszły by cacka ;-)

    Parę godzin to by to na 3DMaxie obleciało lepiej ; ))))

    adam

  • 8. Data: 2009-06-10 12:40:48
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Henry(k) napisał(a):

    > Ktoś zrobił sesję, potem miało być obrobione (więc fotograf
    > się nie starał). Grafik to zobaczył, załamał się i zrezygnował
    > ze zlecenia - więc puścili co mieli ;-) Parę godzin przy PS
    > i wyszły by cacka ;-)

    Wiesz, chyba prościej byłoby wygenerować to w studio 3D Max niż poprawiać.

    wer

  • 9. Data: 2009-06-10 12:43:02
    Od: j...@u...at

    On 10 Jun., 14:38, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > się nie starał). Grafik to zobaczył, załamał się i zrezygnował
    > ze zlecenia - więc puścili co mieli ;-) Parę godzin przy PS

    a potem ogladajacy zobacza i powiedza:

    phiii , obrabiane fotoszopem.

  • 10. Data: 2009-06-10 12:53:25
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > tu jest z podpisem autora http://www.pzkosz.pl/?p=akt&id=1138
    > i juz po lekkiej obrobce
    >
    > pozdrawiam
    > Kurian

    Ciagle jednak nie moge oprzec sie wrazeniu, ze fotograf poszedl na lunch a
    zdjecia robili dla jaj ci co zostali w studio*

    *nie za male to studio?? ;-)

    Pozdr.