  • 1. Data: 2009-06-09 18:36:14
    Temat: zasilania kodaka z1015 IS
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Zastanawiam się na zakupem w/w modelu, a właściwie już się zdecydowalem.
    Chodzi mi tylko o zasilanie.
    Czy jest możliwość zasilania tego modelu standardowymi akumulatorkami?
    Mam taki zestaw sanyo eneloop 2000mA i ładowarkę BC700 który spisuje się
    znakomicie.
    Czy będę musiał go odłożyć na półkę?

    Dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-06-10 09:20:37
    Temat: Re: zasilania kodaka z1015 IS
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Zastanawiam się na zakupem w/w modelu, a właściwie już się zdecydowalem.

    na dpreview pisza o dedykowanym aku, wiec jak wolisz AA, to poszukaj czegos
    na ten system

    a watpliwosci mozesz rozwiac sciagajac instrukcje do w/w modelu

    p, zul

  • 3. Data: 2009-06-10 10:25:06
    Od: Kuba <f...@n...pl>

    pawel pisze:
> [...]
    > Czy jest możliwość zasilania tego modelu standardowymi akumulatorkami?
    > Mam taki zestaw sanyo eneloop 2000mA i ładowarkę BC700 który spisuje się

    Ja mam Z712 IS i także Eneloopy + BC700 ;) i przyznam że zasilanie AA
    jest problematyczne - najwyraźniej aparat oczekuje napięcia nieco
    większego niż 2,4V i o wyczerpaniu baterii informuje szybciej niż by to
    wynikało z ich stanu faktycznego.

    Jako że z aparatu korzystam baardzo sporadycznie nie robi mi to większej
    różnicy, ale jeśli zamierzasz sporo pstrykać lepiej będzie nabyć
    dedykowany akumulator Kodaka.

    Kuba