  • 1. Data: 2009-06-10 10:36:14
    Temat: Samyang 8mm f/3.5 Asph IF MC Fisheye
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Witam. Czy ktoś z grupowiczów posiada w.w. obiektyw i może się podzielić
    opiniami. Z tego co czytałem obiektyw jest rewelacyjny jak za cenę 899
    zł i robi ostre foty praktycznie w całym kadrze od f5.6.

    pozdr
    Olek

  • 2. Data: 2009-06-10 10:53:05
    Temat: Re: Samyang 8mm f/3.5 Asph IF MC Fisheye
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    tu mozesz poczytac:

    http://canon-board.info/showthread.php?p=658781#post
    658781

    Pozdr.

  • 3. Data: 2009-06-10 11:45:23
    Od: "Pedro" <p...@n...com>

    > Witam. Czy ktoś z grupowiczów posiada w.w. obiektyw i może się podzielić
    > opiniami. Z tego co czytałem obiektyw jest rewelacyjny jak za cenę 899 zł
    > i robi ostre foty praktycznie w całym kadrze od f5.6.

    Mam obecnie taki z mocowaniem pod Sony/Minolta.
    Na Alfie A700 sprawuje się całkiem nieźle.
    Na F3.5 włącza mu się plugin zmiękczający,
    ale po domknięciu do F5.6 trzyma ostrość przyzwoicie.
    Aberracja jest na akceptowalnym poziomie.

    Poniżej kilka fotek (wprost z aparatu).
    W pełnej rozdzielczości pokażę przy innej okazji.
    http://www.pbase.com/samyang8mm
    Fotki wprost z aparatu. Nie obrabiane.

    Pierwsze wrażenia sa takie, że za tę cenę warto go nosić w plecaku,
    nawet jeśli miałby się przydać tylko dwa razy w roku.

    Pozdr.
    P.

  • 4. Data: 2009-06-11 20:39:36
    Od: ch0mik <p...@g...com>

    On 10 Cze, 12:36, Olek <o...@u...eu> wrote:
> [...]
    > opiniami. Z tego co czytałem obiektyw jest rewelacyjny jak za cenę 899
    > zł i robi ostre foty praktycznie w całym kadrze od f5.6.

    wczoraj do mnie przyszedł ;) (mocowanie Minolta-AF/Sony)

    jestem bardzo zadowolony !

    moje fotki tym obiektywem :
    http://www.cyberfoto.pl/miasto-krajobraz-natura-makr
    o/101465-1-2-3-test-szkla-koluszki.htm

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2009-06-12 08:56:30
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    >wczoraj do mnie przyszedł ;) (mocowanie Minolta-AF/Sony)
> [...]

    nie mam i nie używałem fiszaja ale widzę, że przy pewnych warunkach wychodzą
    ładne szerokie niezdeformowane kształty.

    Kościół NPNMP potraktowałem ptlens oraz shiftN i wyszło mi coś takiego
    http://infobot.pl/r/1g0l

    jak oceniasz wierność proporcji??

    jak można inaczej poprawić takie deformacji ??

  • 6. Data: 2009-06-12 09:20:48
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    jeszcze się pobawiłem
    http://infobot.pl/r/1g0u

    http://infobot.pl/r/1g0x

    zdjęcia z torami wyglądają zdecydowanie lepiej przed obróbką

  • 7. Data: 2009-06-12 10:58:24
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "TheGuru" napisał
    > jeszcze się pobawiłem
    > http://infobot.pl/r/1g0u
    > http://infobot.pl/r/1g0x

    Niestety FireFox stanowczo odradza zadawanie się z tymi linkami.

    adam

  • 8. Data: 2009-06-13 13:32:11
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    TheGuru wrote:
    > Kościół NPNMP potraktowałem ptlens oraz shiftN i wyszło mi coś takiego
    > http://infobot.pl/r/1g0l

    Witryna zgłoszona jako dokonująca ataków :)
    hyhy :)

    d.

  • 9. Data: 2009-06-13 13:45:40
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 12 Jun 2009 11:20:48 +0200, "TheGuru" <t...@o...pl> wrote:

    Tej toner, ktoś wam się dokleił do strony, chińczyk jakiś ;)
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 10. Data: 2009-06-13 13:47:45
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > Witryna zgłoszona jako dokonująca ataków :)
    > hyhy :)

    wiem, coś z heurystyką nie tak albo skrypty sklepu sa źle rozpoznawane.
    admin już nad tym pracuje......

    katalog /foto jest 'czysty' nic tam nie ma po za singapore